Ik met mijn vriendin vingeren? ?

  • 20 September 2017
  • 8 reacties
  • 3371 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,
Ik ben 11 jaar mijn vriendin vertelde mij gisteren dat ze zichzelf had gevingerd en dat ze dat e erg fijn vond . Komende zaterdag ga ik bij haar slapen maar vandaag vroeg ze ineens of we elkaar gaan vingeren zaterdag maar nu weet ik niet wat te doen ik ben bang dat ze lesbisch is en mij leuk vind ik weet niet eens hoe ik moet vingeren

Plz help me ...

8 reacties

Ik weet dat dit raar gaat klinken maar ikzelf zit in de 1e
Ik denk dat je dan gewoon zegt dat je (wel wilt?) Alleen niet weet hoe dat moet. Ik denk dat jullie wel lol zullen hebben. Ik ben gay dus weet niet hoe dat werkt bij vrouwe?
Haaihaai,

Ten eerste is het echt niet raar hoor. Iedereen komt in de puberteit en krijgt wel eens met zulke gedachten of dingen te maken.
Het belangrijkste is natuurlijk wat je zelf wilt. Als je het niet wil doen moet je dat aangeven bij die vriendin Hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Als je het wel wil proberen is het natuurlijk spannend. Dat is normaal, want die spanning heeft iedereen bij het proberen van iets nieuws. Waarschijnlijk is het dan een kwestie van uit proberen en kan die vriendin je altijd wel tips geven.
Waar je wel rekening mee moet houden is of jullie er allebei niets meer achter zoeken, mocht dit wel het geval zijn kan het eventueel een lastige situatie worden.

Ik stel voor om er gewoon goed met haar over te praten :)

Fabian
Fabian bedankt voor je reactie ik ga het gwn tegen haar zeggen dat ik het wel wil maar dat ik het nog nooit gedaan heb en ook niet weet hoe dat moet maar ik durf haar niet te vragen hoe het moet willegale iemand me uitleggen hoe dat moet je
Plz help...
Haaihaai,

Ik denk niet echt dat er een bepaalde manier is van hoe het moet. Je zal het nooit fout over kunnen brengen. Sowieso het feit dat je het al durft aan te kaarten is al heel iets. Bovendien kan je haar er over laten beginnen bij het logeerpartijtje, dan kan jij gewoon op haar reageren met wat je ervan vindt en hoe je erover denkt. Als je echt van te voren wil weten hoe het moet, kan je dat vast op internet of bij een ander forum topic vinden.

Fabian
Oké
En hoe is het gegaan?
Badge

Ik zou niet gaan het is beter om te zeggen of je doet het niet

Reageer