Vraag

ik Masturbeer Best wel vaak maar is het iets waar ik me druk om moet maken het vaak Klaarkomen

  • 10 December 2020
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik Masturbeer bijna elke dag wel een keer Maar Ik ben geen vieze jongen maar ik Vind het gewoon fijn maar is het om me zorgen over te maken Als 14jarige dat ik wel bijna elke dag masturbeer of kan het geen kwaad zomaar😬😓😅🙄😕🥺

 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

yoo ik ben een meisje van 14 en masturbeer ook bijna elke dag. Dus geen paniek je bent niet de enige! haha het is echt niet raar hoor maak je maar geen zorgen!

xx

Reputatie 3
Badge +2

Ey je bent echt super aardig en Lief Voor het helpen Dankjewel hoor 🔥✌🏼🙂 Dacht echt even dat het enorm Erg was maar ik hoor nooit echt andere van me leeftijd erover dus drm Dankje;)

Hey,

Ik denk niet dat het erg is. Ik denk ook dat heel veel jongens dit doen van wat ik om me heen hoor. Er zijn ook jongens die meerdere keren per dag masturberen en dat is ook niet erg.

J8j8 

Badge

Ha Kiranboy,

Dit is gewoon normaal, je hoeft je niet vies te voelen. Iedereen rond jouw leeftijd doet dat wel, dus geen probleem, het kan ook geen kwaad dus ga zo door!

groetjes

 

Reputatie 4
Badge +3

Maak je maar geen zorgen. Doe het niet 10x op een dag, dan is het wel erger.

Reputatie 4
Badge +3

Ey je bent echt super aardig en Lief Voor het helpen Dankjewel hoor 🔥✌🏼🙂 Dacht echt even dat het enorm Erg was maar ik hoor nooit echt andere van me leeftijd erover dus drm Dankje;)

Ik trek 2x - 3x per dag af. Sommige wel 5x.

Reageer