Skip to main content
Beantwoord

Ik mag geen sex

• December 1, 2018
  • 33 reacties
  • 26488 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

• January 7, 2025

Wettelijke mag het pas van je 16de.

Bron: mijn juf

Die bron😂🤣

GayAnonymous
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 15, 2025

hoi, ik vind persoonlijk 13 jaar echt vroeg. Ben zelf net 14 en ik moet er niet aan denken. Maar als jullie er allebei klaar voor zijn dan zie ik geen probleem. Is de verkering wel serieus?  Vertrouwen jullie elkaar genoeg??

• February 15, 2025

Topic is 6 jaar oud jongens.  TS is inmiddels 19 of 20. 😂

• Net nieuw
  • September 11, 2025

Hoi ik ben 13 jaar
en ik heb een vriendje die is ook 13 en maar een maand ouder,
En we zijn allebei klaar voor sex we hebben ook condooms alleen mijn moeder vindt het niet goed!
Ik heb is een keer gevraagd aan haar:Wat is een goeie leeftijd voor sex? Zij zei 18...
Ze is zelfs een beetje preuts want ik moet altijd de deur open laten als mijn vriendje er is.
En bij mijn vriendje thuis kan ook niet want zijn ouders vinden het ook niet goed...
We zijn er allebei klaar voor we hebben zoals ik al zei condooms en ik ben toch al aan de pil voor mijn menstruatie maar we hadden het voor de zekerheid gekocht voor soa's ofso hahaahaha
Het mag toch gewoon wat moet ik zeggen?

Daar over gesproken is hier nog iemand vrij ik wel (sexy jongen)   ik wil wel sex het is echt lekker!!!!!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 12, 2025

als papa en mama naar een concert zijn, kan jij thuis ook gewoon wat muziek maken😉

zo true man

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 17, 2025

Wettelijke mag het pas van je 16de.

Bron: mijn juf

Nou ik heb het weleens bekeken maar wettelijk gezien is het tegenwoordig 14 maar dan mag er niet meer dan 2jaar leeftijds verschil in zitten vlgm

Forum|alt.badge.img+4

Ik snap je ouders op zich wel een beetje. Maar wel vervelend voor je. Als je het er met ze over hebt veranderen ze misschien van gedachten.

• Net nieuw
  • October 29, 2025

Doe gwn bij hem als zn ouders niet thuis zijn