Beantwoord
Ik mag geen sex
Hoi ik ben 13 jaar
en ik heb een vriendje die is ook 13 en maar een maand ouder,
En we zijn allebei klaar voor sex we hebben ook condooms alleen mijn moeder vindt het niet goed!
Ik heb is een keer gevraagd aan haar:Wat is een goeie leeftijd voor sex? Zij zei 18...
Ze is zelfs een beetje preuts want ik moet altijd de deur open laten als mijn vriendje er is.
En bij mijn vriendje thuis kan ook niet want zijn ouders vinden het ook niet goed...
We zijn er allebei klaar voor we hebben zoals ik al zei condooms en ik ben toch al aan de pil voor mijn menstruatie maar we hadden het voor de zekerheid gekocht voor soa's ofso hahaahaha
Het mag toch gewoon wat moet ik zeggen?
en ik heb een vriendje die is ook 13 en maar een maand ouder,
En we zijn allebei klaar voor sex we hebben ook condooms alleen mijn moeder vindt het niet goed!
Ik heb is een keer gevraagd aan haar:Wat is een goeie leeftijd voor sex? Zij zei 18...
Ze is zelfs een beetje preuts want ik moet altijd de deur open laten als mijn vriendje er is.
En bij mijn vriendje thuis kan ook niet want zijn ouders vinden het ook niet goed...
We zijn er allebei klaar voor we hebben zoals ik al zei condooms en ik ben toch al aan de pil voor mijn menstruatie maar we hadden het voor de zekerheid gekocht voor soa's ofso hahaahaha
Het mag toch gewoon wat moet ik zeggen?
Beste antwoord door Anonymous
Hee,
Ik ben misschien niet de beste persoon om hier advies over te geven, want ik heb zelf namelijk een hekel aan ouders die er zo over denken. Ik heb gewoon een hekel aan ouders die je iets verbieden als het geen kwaad kan, maar dat kan aan mij liggen (als mijn ouders zo doen, word ik meestal ook best wel boos). Maar ik vind als jullie er allebei gewoon klaar voor zijn, dat het gewoon moet kunnen. Er is niks raars aan seks en ik zou het in jullie geval waarschijnlijk gewoon in het geheim doen, maar dat is misschien niet het beste wat je kan doen. Ik zou het gewoon met je moeder erover hebben en ook met zijn ouders, want dit zou toch gewoon moeten kunnen. Het is jullie leven en er is niks mis mee als jullie het allebei willen. Er bestaat geen goede leeftijd voor seks en ik vind het zo raar als ik van mensen hoor dat het niet normaal is om vóór je 16e of 18e seks te hebben, als zij dat niet willen betekent dat niet dat ze anderen raar moeten aankijken als die dat willen.
Ik hoop dat je misschien iets aan mijn verhaal hebt gehad.
Groetjes.
Bekijk origineelIk ben misschien niet de beste persoon om hier advies over te geven, want ik heb zelf namelijk een hekel aan ouders die er zo over denken. Ik heb gewoon een hekel aan ouders die je iets verbieden als het geen kwaad kan, maar dat kan aan mij liggen (als mijn ouders zo doen, word ik meestal ook best wel boos). Maar ik vind als jullie er allebei gewoon klaar voor zijn, dat het gewoon moet kunnen. Er is niks raars aan seks en ik zou het in jullie geval waarschijnlijk gewoon in het geheim doen, maar dat is misschien niet het beste wat je kan doen. Ik zou het gewoon met je moeder erover hebben en ook met zijn ouders, want dit zou toch gewoon moeten kunnen. Het is jullie leven en er is niks mis mee als jullie het allebei willen. Er bestaat geen goede leeftijd voor seks en ik vind het zo raar als ik van mensen hoor dat het niet normaal is om vóór je 16e of 18e seks te hebben, als zij dat niet willen betekent dat niet dat ze anderen raar moeten aankijken als die dat willen.
Ik hoop dat je misschien iets aan mijn verhaal hebt gehad.
Groetjes.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.