Vraag

ik laat mijn hond mijn "ding" likken.

  • 17 November 2020
  • 5 reacties
  • 11575 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hé hallo ik ben 13 als ik geil ben laat ik mijn hond mijn ding likken.

Het is best lekker.

Ik weet niet of dit goed voor me is please help.


5 reacties

Hey!

 

dat is niet slim en gezond. Een hond kan infecties overbrengen als hij aan jou piemel likt. Ik heb een keer een verhaal gelezen over een vrouw die haar armen en benen moest laten amputeren omdat haar hond haar gelikt had. Dat is natuurlijk niet altijd zo! En als het je eigen hond is is het vast niet erg als die aan je likt, maar als die aan een... opening likt, kunnen er dus bacteriën naar binnen gaan. Bijvoorbeeld je mond of dus je piemel. 
 

ik zeg ook niet meteen dat jij nu geïnfecteerd bent en je dood gaat ofzo, maar je kunt wel echt ziektes oplopen, dus ik zou oppassen en er mee stoppen! En leg maar eens aan je ouders uit als jij daar beneden straks opeens een infectie hebt door je hond...

Reputatie 3
Badge +1

Oke thx voor je antwoord @BoyNL2005 

Dat deed ik ook, maar mijn hond is spijtig genoeg overleden. ik gebruikte nooit pindakaas maar chocolade pasta me hazelnoten van de AH. mijn hond was niet heel oud kan het zijn dat ik hem vermoord heb met lul (mijn lul jeukt erg). plz antwoord

Badge

Dat deed ik ook, maar mijn hond is spijtig genoeg overleden. ik gebruikte nooit pindakaas maar chocolade pasta me hazelnoten van de AH. mijn hond was niet heel oud kan het zijn dat ik hem vermoord heb met lul (mijn lul jeukt erg). plz antwoord

Ik denk niet dat het door je penis komt, maar eerder door de chocoladepasta. Chocolade is namelijk giftig voor honden en andere huisdieren, en zelfs in hazelnoot pasta zit aardig wat cacaopoeder.

Verder is het ook belangrijk om te weten dat bestialiteit (seks met dieren) illegaal is in Nederland, omdat dieren geen consent kunnen geven

Met vriendelijke groet van Sir T.H.

Reputatie 3
Badge +2

Ik hoop dat het niet waar is en geloof het ook niet, maar als het wel zo is ben je echt ziek in je hoofd en moet je hulp gaan zoeken. 

 

Want dat is echt faking ranzig

 

Bovendien is het strafbaar 

Reageer