Vraag

ik krijg van alles een stijve!!

  • 6 July 2020
  • 5 reacties
  • 495 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik ben 15, en de laatste tijd krijg ik echt maar dan ook echt vaak een stijve, maakt niet uit welke setting of met wie ik ben, altijd een stijve.. en ik ben bang dat wanneer ik voor het eerst ga zoenen ik ook een stijve krijg.. wat zijn jullie tips? Ik word er echt gek van!! (Ook duren mijn ochtenderecties echt 20 minuten..)


5 reacties

Hey @Anonymous2004 .

 

Hier heb je een tip om te verbergen.

Neem een andere zittende positie aan

Ga niet naast iemand staan. Probeer in een zittende positie je benen te kruisen. Door de ophoping van je broek zal het levende wezen eronder een stuk minder opvallen!

Wat te doen als je een ongewenste erectie hebt?

Een ongewenste erectie in het openbaar is natuurlijk nooit prettig. Hoewel het geheel natuurlijk is, kan het toch ongemakkelijke situaties veroorzaken. Je hoeft je niet te schamen als iemand dit opmerkt, maar we begrijpen dat je dit liever niet hebt. Wij hebben voor jou de beste tips om een ongemakkelijke situatie te voorkomen op een rijtje gezet. Dan sta je nooit voor 'lul'.

 Er is een verschil tussen de erectie stoppen of de erectie verbergen. Ze kunnen namelijk allebei goed van pas komen, vandaar dat wij een aantal tips hebben om snel te handelen.

 

De erectie verbergen

Er zijn een hele hoop trucjes om je erectie goed te verbergen. Vaak is het voor de hand liggend, maar je moet er wel echt even aan denken op het moment.

Neem een andere zittende positie aan

Ga niet naast iemand staan. Probeer in een zittende positie je benen te kruisen. Door de ophoping van je broek zal het levende wezen eronder een stuk minder opvallen!

Doe de tuck

Deze tuck-methode is misschien wel een van de bekendste. Hier prop jij je vriend onder de riem. Mannen met een grote erectie: let er wel op dat je hem niet te ver boven je riem laat uitsteken. Met een dun of doorzichtig shirtje kan dit nogal opvallen en wij denken niet dat dit de bedoeling is.

Bedek je kruis met een voorwerp

Ga lekker aan tafel zitten waar jij je stoel goed kan aanschuiven. Zo kan jij je kleine vriend gemakkelijk verstoppen. Je kan ook even rustig gaan lezen met een boek of tijdschrift op je schoot.

 

Als je hem wilt stoppen!

Stop wat kouds bij je kruis

Koude voorwerpen zorgen ervoor de de bloedsomloop wat geremd wordt. Natuurlijk verwachten we niet dat je altijd met een zak ijsklontjes in je tas zal rondlopen. Mocht er een koud voorwerp in handbereik zijn, dan is dat zeker een aanrader.

Leid jezelf af 

Er zijn een aantal manieren om jezelf goed af te leiden waardoor je ervoor zorgt dat het daar beneden wat rustiger wordt. Denk aan iets belangrijks. Rekeningen die je moet betalen en bepaalde afspraken die je niet mag missen. Denk aan iets raars. Hoe vreemder, hoe beter – mits je geen rare fetisj (sorry voor spelling)hebt. Hierdoor dwaal je helemaal af en heb je geen tijd om aan je noodgeval te denken. Tot slot, denk aan iets grappigs. Lach het lekker weg en je probleem wordt vanzelf opgelost

https://man-man.nl/ongewenste-erectie-stoppen/

De info staat op deze site. Ik zou er even een kijkje nemen.

 

Succes!  En hopelijk heb je er wat aan!

 

Groetjes Gebruiker c 

 

afbeelding verwijderd door De Kindertelefoon ivm auteursrechten

Ik heb dit ook het zijn hormonen die je doen groeien. Ik je  een paar tips. En tricks hoe je ze ka  vermijden.

-blijf of kruip in je bed als dat kan niemand gaat iets opmerken

-hoodie erover, deze is duidelijk maar het is zomer dus die is lastig.

-leg je lul naar boven. Zorg dat je wel redelijk hangende kleren hebt anders valt het goed op.

-zit met je knieën een beetje ophoog en pak ze vast

-handen in broekzak

-boek erover

Dat waren alle trucjes die ik je  hopelijk helpt dit

 

afbeelding verwijderd door De Kindertelefoon ivm auteursrechten

Hoi allemaal, ik ben 15, en de laatste tijd krijg ik echt maar dan ook echt vaak een stijve, maakt niet uit welke setting of met wie ik ben, altijd een stijve.. en ik ben bang dat wanneer ik voor het eerst ga zoenen ik ook een stijve krijg.. wat zijn jullie tips? Ik word er echt gek van!! (Ook duren mijn ochtenderecties echt 20 minuten..)

Eigg is het juist normaal als je van zoenen opgewonden raakt heb k ook en k ben een meisje van 15 groetjesss

Badge

haaayy

ik ben een meisje maar mijn vriendje die denkt meestal een dingen waar hij niet opgewonden van raakt, dat was voor hem nog wel ff een tijdje kijken wat beter werkte maar dat doet hij nu dus, en als het echt niet weg gaat en het kan dan trekt hij zichzelf ff snel af. Maar meestal denkt hij aan iets onopwindends en dan gaat het wel weg

Misschien heb je er wat aan (en opgewonden raken tijdens het zoenen vinden meisjes meestal wel iets leuks)

groetjesss

Ik hebmheb dat ook een tijdje gehad. Door  elke ochtend rukken haalde ik de druk eraf. 

dat scheelde bij mij onwijs veel.

Reageer