Ik krijg van alles een stijve

  • 27 March 2018
  • 17 reacties
  • 2555 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en ik krijg van bijna alles een stijfe.
Ik ben gewoon hetero. Maar als ik een penis zie krijg ik een stijve. Ik heb dit ook met foto’s van naakte kinderen ookal zijn ze pas 10 ofzo, is dit pedofilie?

17 reacties

Hoi Jarno! Her is best wel normaal denk ik dat je van alles een stijve krijgt maar van dat met kinderen weet ik niet echt.
@ JarnoP
Ik denk dat het wel normaal is, alleen dat van kinderen is wel een beetje vreemd...
Je zit ook in de puberteit misschien heeft dat er iets mee te maken,
Maar zolang je er niks mee doet ben je ook geen pedofiel.

xx
Daar is een term voor:
Puberteit

Ik weet dat het schokkend is om dat te horen, maar ik vrees dat je er mee zult moeten leven.
De symptonen zijn sterk uiteenlopend voor de slachtoffers, maar meestal stopt het rond hun 16-21 jaar.

Om nu maar serieus te zijn...
"Ik heb dit ook met foto’s van naakte kinderen ookal zijn ze pas 10 ofzo, is dit pedofilie? "
Het zijn foto's die je niet wilt, maar niet alleen ben je niet oud genoeg, ik neem aan dat jij hen niet leuk vindt
Dus nee.
Hoe vaak trek je af? Als je wat vaker trekt wordt ie soms niet meer zo HEEL vaak spontaan stijf. En verder klinkt het normaal hoor. Als je naakt ziet denk je aan je eigen pik en aan rukken en dat dat lekker is en dus krijg je stijve. Gewoon lekker vaak rukken en van genieten. 🙂 Laterss
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@ infoboy
Vaak genoeg
Hi JarnoP,

Nou ik ben 15 en krijg ook best nog vaak een stijve als ik een leuke jongen zie, maar ja, ik val op jongens. Eigenlijk alleen van ongeveer mijn eigen leeftijd, zeg tussen 13-14 en 17-18 jaar. Dus ja, als ik die bloot zie dan kan die wel eens stijf worden :)

Maar is verschillend, ik ga vaak (al van klein) naar het naaktstrand en daar lopen een heleboel jongens (en meisjes, maar die doen me niks seksueels) bloot en dan krijg ik niet gelijk een hele dag een stijve piemel van elke jongen die ik zie. Op school bij het douchen ook niet vaak.

Als een andere jongen al een (beetje) een stijve heeft dan krijg ik meestal wel een stijve of half stijve (als ik het dan nog tegen kan houden :P) en verder eigenlijk alleen bij jongens die ik gewoon heel mooi en knap vind en die tussen 13-18 jaar zijn.

Ik zie ook wel vaak jongere jongens op het strand, ook wel met stijve piemels, maar daar word ik niet opgewonden van, alhoewel sommige best grote piemels voor hun leeftijd hebben.

Ik weet niet of het pedofilie is als jij een stijve piemel krijgt als je een blote jongen van 10 of 11 ziet.
Er is trouwens ook een verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Pedofilie is meer alleen houden van en er verder niks mee doen en pedoseksualiteit is ook echt seks willen hebben met. Dat laatste is strafbaar, het eerste niet.

Ik weet niet welke gevoelens je er bij hebt? Zou je seks willen hebben met bijv. een jongen van 10-11? Fantaseer je daar wel eens over? Trek je je af op een jongen van 10-11 jaar? Of vind je het alleen opwindend om hun piemels en eigenlijk alle piemels van jongens te zien t/m puberteitsleeftijd?

Hieronder nog een linkje waar je een (betere dan hierboven?) uitgebreidere uitleg vindt over wat pedofilie is:
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/is-een-pedofiel-ziek-dit-moet-je-weten-over-pedofilie

Groetjes,
M&M’s
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@ M en Ms
Ik heb het meer met meiden, maar bedankt voor de link. Ik zal zeker kijken
Badge +2
- Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? Alle off-topic reacties worden verwijderd –
Reputatie 1
Badge
Ik ben 14 en ik krijg van bijna alles een stijfe.
Ik ben gewoon hetero. Maar als ik een penis zie krijg ik een stijve. Ik heb dit ook met foto’s van naakte kinderen ookal zijn ze pas 10 ofzo, is dit pedofilie?


Heb ik ook

Reageer