Skip to main content
Vraag

Ik kreeg een naaktfoto doorgestuurd

• May 18, 2026
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Linax
Forum|alt.badge.img+1

Hee!

Ik kreeg dus pas een naaktfoto doorgestuurd van een onbekende jongen maar ik voel me er echt totaal niet comfortabel bijj ik klikte erop en ik dacht eerst dat het een gif ofz was maar het was dus een foto van een stijve ykk en ik vind het ook best wel naar dat ik hem gezien heb want jaa het was op insta en ik heb de persoon geblokkeerd maar het is dus mijn eerste keer dat ik een naaktfoto zie en ik kan er echt totaal niet tegenn ik snap niet wat sommige mensen zo leuk vinden aan een naaktfoto maar ik kreeg er letterlijk kippenvel van hoe kan ik het zeg maar vergetenn?

2 reacties

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3

Hoi lieve ​@Linax 

Dat krijg ik weleens via Snap en dan blokkeer ik die natuurlijk meteen. Wat vies dat ze dat doen zeg!🤢

Je zal er steeds minder aan denken merk ik. Over een paar dagen weet je het al bijna niet meer. (hoop ik voor je)

x

Goededomme
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 18, 2026

Leuke ​@Linax 

Op zich best bijzonder en zeldzaam dat je nog nooit een naaktfoto hebt gezien maar dat ter zijde.

Dat zo’n lul jouw een dick-pik stuurt is meer dan belachelijk en zegt veel over sommige jongens en mannen .

Het blijven zieke pubers ., onvolwassen gedrag en het kan mensen beschadigen.

Misschien is dat juist hun doel ?????

In feite zijn het kansloze & geboren losers.

Hun enige  ‘ verstand ‘ zit achter hun gulp en waar hersens zouden moeten zitten hebben die lui een halve emmer water .

Mijn advies → stoppen met kippenvel want dan kan je anno 20 26 wel aan de gang blijven.

Trek het je niet aan .

Er zijn gelukkig meer ‘ normale ’ jongens op de wereld dan deze paar stakkers.

( want dat zijn het )

xxx GD xxx

.