Ik kom niet klaar

  • 21 June 2021
  • 2 reacties
  • 433 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben een meisje van 15 jaar en masturbeer al ongeveer een jaar. Meestal streel ik mezelf eerst overal, ga ik richting de vulva en dan wrijf ik over mijn clitoris. Maar ik kom steeds niet klaar. Wel heb ik dat ik niet constant mijn clit kan stimuleren, het gevoel stopt na een tijdje weer, laten we zeggen 30 seconden, maar als ik dan weer even over mijn vulva streel kan ik wel weer stimuleren.  Op veel websites zeggen ze dat je de clit constant moet stimuleren maar hoe kan dat dan? Voelt dat misschien fijner met glijmiddel, of moet je er niet rechtstreeks op stimuleren en is het wel normaal dat het bij mij steeds wegvalt en terugkomt of hoort dat niet?  Wel moet ik erbij vermelden dat ik mijn vingers niet in mijn vagina zelf stop, dat durf ik nog niet zo goed en ik weet niet hoe.

Heeft iemand ervaring/tips?

 

Groetjes,

 

Ash


2 reacties

Heyy

 

Ik ben jongen dus ervaringen met vingeren en de clitoris stimuleren heb ik niet😅

 

Bij ieder meisje is het gevoel weer anders en het is denk ik niet gek dat je gevoel af en toe wat wegvalt en dan weer terugkomt. Verder experimenteert iedereen weer op een andere manier en als jij niet in je vagina wilt komen moet je dat ook niet doen!

 

Ik heb wel een paar tips voor het stukje klaarkomen.


Ik heb hiervoor wel een site gebruikt genaamd sense. Als je op deze link klikt kom je op die site terecht daar staat veel informatie over klaarmaken en nog meer seksuele dingen.

 

Een stukje tekst van die site over moeilijk klaarkomen:

Waarom lukt het niet? 

  • Je bent niet opgewonden of je bent gespannen
  • Je bent met je gedachten ergens anders.
  • Je bent bang dat je een raar gezicht trekt of raar geluid maakt
  • Je richt je teveel op het willen klaarkomen
  • Je denkt dat het toch niet gaat lukken
  • Je hebt alcohol gedronken of een andere drugs gebruikt
  • Je gebruikt medicatie tegen hoge bloeddruk, depressie, epilepsie, psychoses, angsten of een te hoog cholesterol
  • Je gebruikt medicatie die hormonen bevatten of andere hormoonpreparaten
  • Je wordt niet op de goede manier aangeraakt
  • Je vertrouwt je partner niet helemaal of je relatie loopt niet lekker

Nog nooit klaargekomen 

Ben je nog nooit klaargekomen? Maak je geen zorgen. Ga met jezelf vrijen en probeer of het lukt. Als jongen kun je jezelf aftrekken. Als meisje kun je klaarkomen door jezelf te vingeren. Meisjes komen meestal niet klaar van alleen neuken. Meisjes krijgen een orgasme als de clitoris wordt aangeraakt. Het kan een paar maanden of een paar jaar duren voordat het lukt om klaar te komen.

 

5 tips voor klaarkomen 

  1. Ga eerst naar de wc voordat je gaat vrijen. Daarna kun je je beter ontspannen.
  2. Merk je dat je opwinding niet meer verder gaat? Ga juist even door, vaak kom je vlak daarna klaar.
  3. Neem de tijd. Richt je niet op het klaarkomen, maar op alle lekkere dingen die je voelt. Als je van jezelf moet klaarkomen dan gaat het niet lukken.
  4. Als je aan het neuken bent, kies dan een standje waarbij de clitoris en de eikel goed gestimuleerd worden.
  5. Probeer niet tegelijk klaar te komen! Dat lukt bijna niemand.

 

Groetjes van mij!

Badge

Ik ben een jonge dus ik weet niet veel van klaarkomen als een meisje, maar je kan misschien een keer iets met een pen doen of iets glads. Je kan ook gewoon heel lang doordgaan totdat je klaarkomt.

Reageer