Vraag

Ik kom klaar in mn broek als ik zoen met mn vriendin

  • 14 February 2019
  • 6 reacties
  • 2100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als ik lig te zoenen en knuffelen met mn vriendin kom ik vaak klaar in mn broek. Dat merk ik altijd achteraf pas maar ik vind dit heel vervelend. Is dit normaal?

6 reacties

Badge
ja dat is normaal als je geil wordt krijg je druppels plezier die uit de penis komen
Hoi

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om ongewenst klaar te komen. Vind je het vervelend voor jezelf, of ben je bang dat je vriendin dit ziet? Je zou haar kunnen zeggen dat dit soms gebeurt. Op die manier hoef je je er minder zorgen over te maken. Ik vermoed dat je vriendin dat zal begrijpen.

Groetjes
Kenshin
Als een jongen klaarkomt als we zoenen vind ik dat eerlijk gezegd wel geil. Hij wordt dan iig opgewonden van me. Dat is toch mooi 😉
Hoi

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om ongewenst klaar te komen. Vind je het vervelend voor jezelf, of ben je bang dat je vriendin dit ziet? Je zou haar kunnen zeggen dat dit soms gebeurt. Op die manier hoef je je er minder zorgen over te maken. Ik vermoed dat je vriendin dat zal begrijpen.

Groetjes
Kenshin


Ik vind het vooral zelf heel onprettig ik denk niet dat het haar veel zou uitmaken maar het is niet echt fijn als je daarna ergens heen moet en je eerst schoon ondergoed aan moet trekken
Dat snap ik. Ik vermoed dat dit rond de puberteit wat sneller gebeurt. Waarschijnlijk kom je, naarmate je ouder wordt, minder snel ongewenst klaar. Tot dan zou het kunnen helpen om, voor je met je vriendin gaat knuffelen, even klaar te komen. De kans is groot dat dat dan tijdens het knuffelen minder snel gebeurt.

Groetjes
Kenshin
Dat snap ik. Ik vermoed dat dit rond de puberteit wat sneller gebeurt. Waarschijnlijk kom je, naarmate je ouder wordt, minder snel ongewenst klaar. Tot dan zou het kunnen helpen om, voor je met je vriendin gaat knuffelen, even klaar te komen. De kans is groot dat dat dan tijdens het knuffelen minder snel gebeurt.

Groetjes
Kenshin


Bedankt voor het advies ik zal t proberen

Reageer