Vraag

Ik kijk stiekem naar de penis van mijn turnleraar

  • 19 August 2018
  • 12 reacties
  • 1219 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben geen homo maar toch als ik les van hem heb hij draagt altijd een joggingbroek dus dan kijk ik stiekem naar beneden en soms zie ik zijn lul gewoon zitten . Hij is rond de dertig maar is dit raar want hij is een docent ?. Want ik word altijd opgewonden aan de gedachten alleen al hoe groot zijn lul wel niet is

12 reacties

Ik gok dat het niet zo heel vreemd is, aardig wat mensen zijn wel enigzins nieuwsgierig op dat vlak.
Echter denk ik niet dat het echt respectvol is richting hem om er al te veel naar te gluren.
Doe wat je wilt, maar onthoudt wel dat niet iedereen dat zal waarderen.
Ja ik weet het ?
Voel je er vooral niet schuldig over, dat was mijn bedoeling niet.
Het is natuurlijk niet ernstig, maar gewoon iets wat je in je achterhoofd moet houden.
Dat is in de puberteit heel normaal dat je van bijna alles opgewonden raakt dus geen paniek
ik herinner me nog toen ik 13 was dat ik ook opgewonden was van een leeraar, en vaak op klasfoto's aan het masturberen was, heb toen altijd al gepijpt willen worden door hem, jammer genoeg nooit gebeurd 😛
Ik ben nu 13 en ben voor de meiskes maar soms kijk ik ook naar andere hun.....en verbeeld ik me hoe hij eruit zou zijn...
.?
Niks erg
Je hebt gelijk anoniempjevan belgie ?
ik ook maar dan bij mijn gymleraar FUCKING geil
Hey bouwmens begin jij dan ook te fantasteren hoe groot zijn lul misschien wel niet is ?
Bij mij is het ook mijn gymleraar

Reageer