Skip to main content

Hoi ik ben 12 jaar oud en ben besneden ( daar heb ik bij het aftrekken zelf niet last van ). Als ik aftrek en doorga dan krijg opeens na een paar minuten een gevoel en als dan doorga doet het pijn. Er komt dan geen sperma uit is er een trucje ofzo?

Ik zou je graag verder helpen. Kan je meer vertellen over dat gevoel? is dat een goed gevoel of niet?

Misschien knijp je te hard of doe je het te snel

Geen zorgen, aangezien je twaalf jaar bentproduceert je lichaam waarschijnlijk nog geen sperma. Dit is een natuurlijk proces dit zich meer voordoet op een latere leeftijd. Bij mijzelf begon het pas rond mijn dertiende.

-onnodige quotes verwijderd-

Ik weet niet hoe het komt ik ben ook 12 en heb een piemel van 12cm en bij mij komt er wel sperma uit misschien komt het door de lengte hoe groot is die van jou

De leeftijd waarop het gebeurd kan per persoon verschillen, lengte zou hier niks mee te maken hebben.

Ik zou je graag verder helpen. Kan je meer vertellen over dat gevoel? is dat een goed gevoel of niet?

Ja maar als ik dan door ga doet het eerder pijn en het gevoel is maar ongeveer 1 seconden

Geen zorgen, aangezien je twaalf jaar bentproduceert je lichaam waarschijnlijk nog geen sperma. Dit is een natuurlijk proces dit zich meer voordoet op een latere leeftijd. Bij mijzelf begon het pas rond mijn dertiende.

Dankjewel voor je reactie

Ja maar als ik dan door ga doet het eerder pijn en het gevoel is maar ongeveer 1 seconden

Kan het niet zijn dat je dan al klaargekomen bent? Het is voor een jongen onprettig na het orgasme door te gaan met masturberen, dat zou je pijn verklaren. Dan is je spermaproductie nog niet op gang gekomen, dus dan is het te verwachten dat je orgasme minder zichtbaar is (niet minder voelbaar). Zeker als je niet weet waar je naar zoekt snap ik de verwarring.

Reageer