Skip to main content

Hoi ik ben een meisje van 12 veel zullen zeggen sat ik te kong ben met vingeren maar dat vindt ik niet, ik kan al meer dan 4 weken niet klaarkomen ligt dat aan mij of gaat dat vanzelf weg? Plzz help

Heyy, wat vervelend !! Hoevaak deed je het per week voordat het niet meer lukte want dat kan we ook mee te maken hebben. Als ik jou was zou ik het aan iemand vertellen die je vertrouwt hoe awkward het ook is en misschien ook naar de huisarts gaan?  Ik heb er voor de rest niet zo veel verstand van hoop dat je hier wat aan hebt.

Het gaat over maar enkel op 1 manier en dat is minderen en best nu en dan eens niet alle dagen of meerdere malen per dag omdat het een gewoonte wordt en dus moeilijk wordt om er genot van te ondervinden. Het is als bv. Vissen en de 1ste keer is het wow de andere keren wow goed gevangen maar stel je vist alle dagen dan na een tijdje is het van agh man alweer omdat er geen variatie is en het dus gaat vervelen.

Hoi ik ben een meisje van 12 veel zullen zeggen sat ik te kong ben met vingeren maar dat vindt ik niet, ik kan al meer dan 4 weken niet klaarkomen ligt dat aan mij of gaat dat vanzelf weg? Plzz help

Je kan ook een keer gaan neuken misschien dat je dan wel klaar komt 

Hi, vervelend dat het niet lukt, wat de rest inderdaad ook al zegt, neem de tijd en focus vooral niet op het klaarkomen zelf, dan lukt het namelijk slechter vaak en raak je gefrustreerd. Je bent 12, dus seksspeeltjes of iets dergelijke zal je waarschijnlijk nog niet echt aanspreken, misschien als je ouder bent kan je dat proberen, dat helpt vaak beter heb ik gehoord.Als je je er echt rot over voelt en er iets aan wilt doen of vragen, zou ik het bijvoorbeeld met je moeder bespreken, dat kan ongemakkelijk zijn, maar ook zij is ooit jou leeftijd geweest. Ik hoop dat je hier iets mee kan! 

Groetjes, B🦋

Reageer