Ik kan mijn vel niet over mijn stijve penis trekken, is dit normaal?

  • 4 April 2012
  • 18 reacties
  • 2539 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kan mijn Vel niet over mijn Stijven penis trekken, Is dit normaal? ik ben 12

18 reacties

Dat is normaal 😛
jup, totally normal.
Verandert dit als je Ouder word?
Nee, als 'ie stijf is komt je vel gewoon niet over je eikel 😉
dat hat ik ook maar toen ik ging rukken heb ik hem langzaam naar beneden gehaalt en sinds dien wul het wel
Yep wat bestlol zegt....
Bij mij doet het pijn als ik em naar beneden trek dan >.<
Maar waarom zou je dat willen dan?
dat is bij mij ook! en als mijn lul stijf is en ik krijgt hem eroverheen doet het zeer, en als tie eroverheen is gaat ie niet meer terug, dan moet ik wachten tot mijn lul weer slap is! echt irritant!!
ben zelf besneden dus dat kan dan nii ;p
Nee, in tegenstelling tot wat hierboven is gezegd, is dit niet normaal. Je hebt waarschijnlijk een te strakke voorhuid. Het is niet erg dat je dat hebt, maar wanneer je er last van gaat krijgen tijdens een erectie of wanneer je toch graag je voorhuid over je eikel heen wilt krijgen (ook i.v.m. hygiëne) dan zul je naar de huisarts moeten gaan. Je kunt oprek oefeningen doen en als dat niet werkt zul je besneden moeten worden.
Nee, in tegenstelling tot wat hierboven is gezegd, is dit niet normaal. Je hebt waarschijnlijk een te strakke voorhuid. Het is niet erg dat je dat hebt, maar wanneer je er last van gaat krijgen tijdens een erectie of wanneer je toch graag je voorhuid over je eikel heen wilt krijgen (ook i.v.m. hygiëne) dan zul je naar de huisarts moeten gaan. Je kunt oprek oefeningen doen en als dat niet werkt zul je besneden moeten worden.
Had zelf ook een te strakke voorhuid, naar de huisarts en die zal je waarschijnlijk een zalfje geven, als die niet werkt, wat dus bij mij het geval was. Ga je naar de uroloog and daar heb ik weer een zalfje gekregen voor mn penis and nu kan ik gewoon wel mijn vel of mijn penis trekken 😃
Bij bijna niemand komt ie in stijve toestand HELEMAAL over je eikel heen. Het verschilt per persoon in hoeverre het kan.
Maar er zit een groot verschil tussen het niet over de eikel heen komen omdat je voorhuid lang is en tussen het niet over je eikel heen krijgen omdat je voorhuid te nauw/strak is.
Een eikel hoeft niet (helemaal) uit zichzelf ontbloot te zijn tijdens een erectie, maar je moet de eikel wel met de hand helemaal kunnen ontbloten. Dat mag heen pijn doen en je moet je voorhuid ook weer terug kunnen schuiven.
ewa ja ga besnijden ah sah
Reputatie 2
Badge +3
Dat is volkomen normaal maik123 maar het verschilt bij iedereen de eene heeft een langere vel dan de andere dus het maakt niet uit
Reputatie 2
Badge +3
Deze berichten zijn koulo oud?? bruhh!!

Reageer