Ik kan mezelf pijpen

  • 31 March 2014
  • 19 reacties
  • 6375 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben 14 jaar en mijn lul is 15cm. Ook heb ik hypermobiliteit (dan zitten je pezen enzo te los waardoor je heel lenig wordt). Daardoor kan ik mezelf pijpen, wat heel lekker is. Ik raadt het dan ook iedereen aan om te proberen. Zijn er nog meer mensen die dit kunnen? Zoja vertel over je ervaringen.

Groetjes 😛

19 reacties

Nee, helaas niet 😞
Dat wil ik ook kunnen lijkt mij echt heerlijk
Is dit een troll? Want het is bewezen dat het onmogelijk is door je onderste 2 ribben. Als die er niet zouden zijn zouden meiden zichzelf kunnen beffen en jongens zichzelf kunnen pijpen. Dit is dus *vrijwel zeker* onmogelijk.
-onnodige quote verwijderd-
dit si niet waar hoor, mensen die heel lenig zijn kunnen dit wel..
Ik vind het maar vaag
Omg.. Jezelf pijpen dat lijkt me echt goor.
Is dit een troll? Want het is bewezen dat het onmogelijk is door je onderste 2 ribben. Als die er niet zouden zijn zouden meiden zichzelf kunnen beffen en jongens zichzelf kunnen pijpen. Dit is dus *vrijwel zeker* onmogelijk.


Nee dit is niet waar, het zou het misschien een stuk makkelijker maken voor iedereen. Maar er is een kleine groep mensen die dit kunnen, ik omdat ik hypermobiliteit heb en kan heel ver doorbuigen.
Dus jij lebbert gewoon aan je eigen piemel...
Ik denk dat het er wel grappig uit ziet als je jezelf pijpt
Ja, haha dat zal vast wel ja.
Er staan plaatjes van op internet ziet er wel grappig uit
DAT Is Echt WALGELIJK.
😕
Ik kan mezelf pijpen en ik ben homo, dus extra fun :D
Ik kan het ook maar ik kan niet verder dan mn eikel
Ik snap dat dat leuk is, en zou t zelf ook wel s lache vinden... Maar kijk er wel mee uit. T kan ook een "gay" effect op je uitoefenen
Je doet alsof het erg is om homo te zijn .. ? Dat kan je ook gewoon zijn zonder dat je jezelf kan pijpen.
En je bent geen gat als je jezelf pijpt want als je gay bent moet je op jongens vallen. Zelfs als je een jongen pijpt hoeft het nog niet gay te zijn want dat is experimenteren en dat is niet. En sowieso als je gay bent is dat ook niet erg
Badge

Pijlen is gewoon lekker en gepijpt woorden oom dus 2 vliegen in een klap maar je moet het wel kunnen

Reageer