Ik hou van mijn vriendin.

  • 12 June 2020
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben 15 jaar en ik ben er net achtergekomen dat ik van mijn vriendin hou. Ik weet niet wat ik moet doen omdat ik nog al onzeker ben. Omdat ik niet mijn vriendin kwijt wil geraken en ik weet ook niet hoe mijn ouders hier op zouden reageren. Ik ben nu ook vooral bezig met seksualiteit en wat type ik leuk vind. Maar ik weet nu echt niet wat te doen. Kan iemand me alsjeblieft hier bij helpen.

alvast bedankt!


1 reactie

Hey,

Ik heb geen idee want je mee maakt nu want ik val op het andere geslacht.

Als ik in jou schoenen stond zou ik nog wat uitwerken over seksualiteit want het kan ook nog zijn dat je biseksueel bent. 

Waarschijnlijk zouden je ouders wel eerst geschokt zijn want ze hadden gedacht je hetero zou zijn, maar ik denk als je ouders echt van je houden het zouden accepteren. Ook al maken ze er soms grapjes over(je niet zei dat ze dat doen maar ik zeg het er even bij) zouden je nog steeds accepteren dat doen ouders.

Met je vriendin zou ik eerst gewoon wat vragen stellen bijv. ooit een meisje leuk gevonden of val je op meiden? Je kan dit doen tijdens doen, durven of de waarheid of als je er comfortabel bij voelt gewoon zo vragen. Uiteindelijk zou je ook uit de kast komen bij haar en kijken hoe ze reageert.

Hoop dat je hier wat aan had!

Gr. Aphrodite

Reageer