hoi allemaal ik ben een jongen en ik heb een vriendin en ik zou graag willen zoenen of seks of met elkaar spelen alleen ik durf het niet
A.U.B. HELP
hoi allemaal ik ben een jongen en ik heb een vriendin en ik zou graag willen zoenen of seks of met elkaar spelen alleen ik durf het niet
A.U.B. HELP
Waar ben je bang voor? Ik denk dat als jullie rustig opbouwen en in de mood zijn/raken, het vast wel goed komt. Je hoeft niet gelijk een ster te zijn, de eerste keer gaat meestal niet gelijk perfect, maar dat is helemaal oké. Probeer elkaar een beetje aan te voelen en te communiceren. You got this!
hoi eenanoniemejongen1 ik eb een vriendin ik hou van haar maar ik weet niet als zij dat ook wil en als zij ook zoveel van mij houd en ik ben pas 12 ik denk dat zij het nog te vroeg vind .
bryan_ schreef:
ik ben pas 12 ik denk dat zij het nog te vroeg vind .
Ah dat is best relevante informatie. Ik denk dat je beter nog even kan wachten dan. Waarschijnlijk kom je (binnenkort) in de puberteit of zit je daar al in en dan ga je meer verlangen naar seksuele dingen. Dat is niet per se raar, maar op je 12e is het wellicht nog wat vroeg.
Als jullie er allebei klaar voor zijn, moet je vooral je ding doen, maar dat verwacht ik nog niet. Mocht je besluiten het wel te doen, lees je dan van te voren goed in wat betreft anticonceptie en de grote lijnen van hoe het moet. Dat kan bijvoorbeeld op Sense. Succes!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.