Vraag

Ik heb seks gehad met vriend maar ben niet gay

  • 8 January 2021
  • 2 reacties
  • 2337 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar en me beste vriend is 15 hij maakte altijd al grapjes over hoe het zal zijn als we seks hadden tot op de december maand toen die zei we moeten echt een keer doen het leek mij erg raar en zei tegen hem val je op jongens? Daarop zei die nee wil gwn alleen met mij na Nieuwjaar vroeg die het weer en ik zei ja en hij kwam naar mijn huis toen niemand thuis was vrijwel snel gingen we uit de kleren en trekte we elkaar af en pijpte hij me dat wes lekker en ik pijpte hem ook toen gingen we door naar anale seks het heb in totaal allemaal wel een uur geduurd maar de vraag is wij zijn niet gay maar we willen dit blijven doen want we vonden het allebij lekker wat is het beste? Of is dit raar? 


2 reacties

Alright.
Er zijn meer mensen die daarmee experimenteren, dus maak je er vooral geen zorgen over.
Seks met iemand hebben betekent niet meteen dat je diegene leuk vindt of dat je op zijn of haar geslacht valt.
Voor sommigen zal dit een beetje gek klinken, dus misschien is het niet de beste zet om het van de daken te schreeuwen.
Als je dit vaker wilt doen, ga vooral je gang ook al val je helemaal niet op mannen.
Waarom zouden wij er moeilijk over doen?

Badge

wij zijn niet gay maar we willen dit blijven doen want we vonden het allebij lekker wat is het beste? Of is dit raar? 

Nee hoor! Het is niet raar want gay zijn gaat over de echte liefde, iets voor elkaar voelen. Maar wat jullie deden was experimenteren. Dat zegt helemaal niets over gay zijn! Je bent wel een beetje ver gegaan vind ik...

Reageer