Skip to main content

ik heb mijn broer en zijn vriend per ongeluk betrapt

• November 27, 2025
  • 7 reacties
  • 1462 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo ik wou even hier over hebben want ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden, maar gister kwam ik dus thuis van school, eerder dan verwacht omdat mijn laatste uur was uitgevallen maar ik was het vergeten om tegen mijn familie te zeggen dus ook mijn broer wist niet dat ik eerder thuis kwam. dus toen ik thuis kwam ging ik naar mijn kamer om te chillen en toen hoorde ik allemaal kreun geluiden etc. en toen merkte ik dat het uit mijn broers kamer kwam dus ik deed de deur open en zag dat zijn beste vriend hem aan het pijpen was en helemaal naakt. ik deed dus snel de deur dicht en ging naar mijn kamer en probeerde het te vergeten, maar ik weet echt niet of ik bijv. tegen mijn ouders moet zeggen ofzo.

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 28, 2025

Gun hem zijn privacy.  Waarom zou je dat aan je ouders vertellen? Hij deed niets verkeerds.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 28, 2025

Hoi.

Dat klinkt als een nare ervaring. Ik denk dat ik het persoonlijk niet aan mijn ouders zou vertellen  aangezien ze niks illegaals of heel raars (raar als in, mag niet. Niet raar als in, niet normaal). Dit is iets wat sommige jongens gewoon doen (zeker niet iedereen  hoor). 

Maar ik kan het ook begrijl als je deze ervaring met iemand zou willen delen .  Persloonlijk zou ik naar een vriend(in) gaan die ik ECHT vertrouw, maar ik begrijp dat dit ook vervelend kan zijn.

Sucess ermee. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 28, 2025

Waarom zou je het tegen je ouders zeggen? Het gaat jou en hun niks aan. Laat ze lekker.

Liefs Yusa 😘

• November 28, 2025

@anoniemper  ik denk dat je maar beter niks kunt zeggen tegen je ouders, krijg je alleeen maar herrie van. Misschien dat je broer nog wel naar jou toe komt

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 28, 2025

Ik ben het eens met ​  de anderen. Niet vertellen aan je ouders. Ten eerste omdat het zijn eigen zaak is wat hij met zijn vriend doet en ten tweede omdat hij jou nooit meer vertrouwd als je naar je ouders gaat. Stel het je maar eens andersom voor.  Dan zou je hem toch nooit meer vertrouwen en dat wil je niet.  Het was schrikken maar eigenlijk gebeurde er niet zoveel ergs. Beter vent je er hier over en laat het thuis rusten als onderwerp. 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • November 29, 2025

dit verhaal komt van een anderen website 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

Hi ​@anoniemper 

Ik snap je twijfel maar zou het zeker niet tegen ze ouders gaan zeggen want wat de rest zegt sluit ik ook mee aan.

Ik weet niet hou oud je broer is en zijn vriend maar zij zitten waarschijnlijk in de pubertijd en ze proberen gewoon dingen uit.

Dat is volledig normaal hoor!

Groetjes

Wout 😁