Beantwoord

Ik heb mijn beste vriend naakt gezien

  • 15 May 2019
  • 3 reacties
  • 6459 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was aan het zwemmen met mijn vriend Barry (Nep naam)
Ik en Barry waren aan het omkleden tot dat ik hem naakt zag, ik weet niet waarom maar ik werd er heel opgewonden van. Ik kreeg een van mijn hardste erecties die ik ooit in mijn leven heb gehad. Ik weet niet waarom maar ik denk toch dat ik homosexueel ben door dit gebeuren. Of misschien Bisexueel. Barry heeft mijn gigantische erectie gezien en ik weet niet of hij er iets van denkt.

Moet ik tegen Barry zeggen dat ik verliefd op hem ben. Of dat ik zijn naakte lichaam gewoon lekker vind.

Alvast bedankt voor het antwoord
~Lucas
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 May 2019, 20:12

Bekijk origineel

3 reacties

ik zou zeggen dat je hier met hem moet over praten zodat jullie vriendschap niet weggaat.
ik zou zeggen dat je hier met hem moet over praten zodat jullie vriendschap niet weggaat.
Oke, dankjewel 14 Jarige jongen
met vriendelijke groet.
Lucas Klok
Reputatie 2
Badge +2
@Lucas Klok
JE kunt best zeggen dat je zijn lichaam lekker vind. Is toch een mooi complimentje. Als je meteen verliefd zegt dat schrik af en kun je de vriendschap zo verpesten.

Ik doe voetballen ben zelf hetero maar sommige jongens zien gewoon geil uit als ze bloot zijn. Daar is niks mee toch..

Dat je beste vriend jouw erectie heeft gezien.. zal hij niet verder wat van denken.. kan toch een spontane (ochtend) erectie zijn.

Reageer