ik heb me ouders zien seksen

  • 22 June 2020
  • 3 reacties
  • 1451 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb vanmiddag me ouders zien seksen 

Me moeder zat op me vader en me vader ging heel snel heen en weer in een soort reverse cowgirl(die term heb ik op school geleerd)

Daarna zag ik me moeder me vader pijpen en daarna zag ik me vader beffen  daarna zag ik me moeder me vader aftrekken en zag ik een witte vloeistof op me moeder komen en ik zag ook nog dat me vader me moeder vingerde ik weet niet of het de bedoeling is geweest dat ik dit gezien heb me ik kwam om 16:00 thuis(zit op VSO)(Voortgezet Speciaal Onderwijs in de brugklas) en om 18:00 kwamen me ouders beneden ik heb  de hele tijd gehijg gehoord 2 uur lang  volgens me mentor is seks vrij vermoeiend hoe kunnen me ouders dan ruim 2 uur met elkaar seksen ik wilde het niet zien en ik verstijfde van schrik ik heb nog nooit seks gezien me ouders weten ook niet dat ik het gezien heb moet ik ze dat gaan vertellen de slaapkamer deur stond wijd open dus iedereen kon het trouwens zien


3 reacties

Mweh, ik zou niet weten waarom je hen dit zou vertellen.
Iedereen weet dat jouw ouders seks gehad hebben.
Jij bent daar immers het bewijs van.
Heel veel mensen hebben seks, dus spannend is dit ook niet.
Ik zou gewoon je ouders met rust laten wanneer ze dit doen en kijken of je het geluid van hun gevrij buiten kunt houden met wat muziek of iets dergelijks.
Het is op zich juist wel fijn om te weten dat ze nog met elkaar naar bed gaan, zeker in een tijd waar zo veel gezinnen scheiden.
Laat hen dus vooral ongestoord genieten.
Tegen de tijd dat jij aan het genieten van je partner zul jij ook geen onderbrekingen waarderen.

Oke bedankt voor je reactie 

Reputatie 4
Badge +3

ik heb vanmiddag me ouders zien seksen 

Me moeder zat op me vader en me vader ging heel snel heen en weer in een soort reverse cowgirl(die term heb ik op school geleerd)

Daarna zag ik me moeder me vader pijpen en daarna zag ik me vader beffen  daarna zag ik me moeder me vader aftrekken en zag ik een witte vloeistof op me moeder komen en ik zag ook nog dat me vader me moeder vingerde ik weet niet of het de bedoeling is geweest dat ik dit gezien heb me ik kwam om 16:00 thuis(zit op VSO)(Voortgezet Speciaal Onderwijs in de brugklas) en om 18:00 kwamen me ouders beneden ik heb  de hele tijd gehijg gehoord 2 uur lang  volgens me mentor is seks vrij vermoeiend hoe kunnen me ouders dan ruim 2 uur met elkaar seksen ik wilde het niet zien en ik verstijfde van schrik ik heb nog nooit seks gezien me ouders weten ook niet dat ik het gezien heb moet ik ze dat gaan vertellen de slaapkamer deur stond wijd open dus iedereen kon het trouwens zien

Ik heb dit ook gehad, gewoon laten gan

Reageer