ik heb gespoten in mijn bed

  • 31 December 2021
  • 2 reacties
  • 774 Bekeken

Badge

hoi  ik ben een meisje en  ik ben 13 jaar,

ik was eerst een klein beetje aan het vingeren. toen ging ik heel hard en uiteindelijk spoot ik water uit mijn kut, is dat normaal? en hebben anderen dit ook al gehad? want ik schaam me nu dood.


2 reacties

Badge

hoi  ik ben een meisje en  ik ben 13 jaar,

ik was eerst een klein beetje aan het vingeren. toen ging ik heel hard en uiteindelijk spoot ik water uit mijn kut, is dat normaal? en hebben anderen dit ook al gehad? want ik schaam me nu dood.

Ja je hebt waarschijnlijk gesquirt dat is voorvocht wat uit je vagina is gespoten en dat kan best veel zijn ja

Hoii

 

Dat is niks geks en je hoeft je daar niet voor te schamen. Hetgeen wat je waarschijnlijk hebt ervaren heet squirten en er zijn meer meiden die zoiets hebben ervaren.

 

SQUIRTEN

Met squirten wordt bedoeld dat er een straal vocht vrijkomt wanneer een meisje klaarkomt. Er zijn niet veel meisjes die dit meemaken, maar het komt voor.

Als een meisje opgewonden raakt, wordt de vagina vochtig. Sommige meisjes verliezen extra vocht bij het klaarkomen. Dit gebeurt wanneer hun G-plek wordt gestimuleerd. Het is geen urine, maar vloeistof uit je vagina. De hoeveelheid verschilt, van een klein beetje tot een echte straal.

Bron: https://sense.info/nl/seks-abc/squirten

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer