Vraag

Ik heb gedachte om mijn nichtjes naakt te zien en hun mij

  • 30 August 2019
  • 3 reacties
  • 1918 Bekeken

ik ben binnenkort jarig ze komen dan om me verjaardag te vieren mijn nichtjes zijn 5 tot 6 jaar oud Telkens als we stoeien krijg ik een stijve ze zien het niet omdat ik een wijde broek aan heb Ik schaam me er een beetje voor zeker omdat ik een beetje sperma verlies alleen heb ik er al vanaf 3 jaar geleden last van dat ik ze naakt wil zien


wat kan ik hier tegen doen
Help me

3 reacties

Misschien is het handiger dat je niet met haar gaat stoeien, dan hoef je ook niet te schamen voor wat er dan gaat gebeuren.

Stel he als je nichtje wilt stoeien misschien dan moet je zeggen dat je geen in hebt of een andere smoes verzinnen zodat je ook niet last hebt als je wel had gestoeid.

Ze zal het wel snappen, maar als ze gaat zeuren misschien zeg dan dat je het niet wilt om te stoeien, klaar.
Met een SIRIEUZE toon, want kleine kinderen kunnen vaak er in het Engelse woord: stubborn zijn.
Dus stel als ze zeurd om te stoeien zeg gewoon: Nee (!) (En waarom)

Of als dat niet werkt dan kan je ma of pa halen omdat je geen zin in hebt om te stoeien met je nichtje of ze haar kan leren dat ze niet moet gaan zeuren als iemand niet met haar wilt stoeien, of andere dingen wilt doen.

Maar kijk hoe het gaat oke, als je nog hulp nodig hebt ik ben er voor je.
Ik probeer wel wat te verzinnen als er iets dwars zit oke.
Suc6 veder he.

Stop er voor de zekerheid mee wand ik ben meer dan 1 jaar door me neefje aangerand en moest met spoet opgenomen worden kwa me trauma nu geef hun alsje blieft deze trauma ook denk even na ik geef alleen tip

 

bedoel niet gemeen

Zeker mee stoppen dit noem je incest. Jullie zijn wel familie!

Reageer