Hallo iedereen,
Ik ben een jongen van 13 jaar en heb een soort klein probleem. Ik heb namelijk geen vriendin maar ben er eigenlijk wel echt aan toe. Ik loop namelijk te geilen op echt alle lekkere meiden uit mijn klas en het gaat echt te ver (dagdromen enzo.) Zelf heb ik weinig seksuele ervaring, maar zou ik graag iets willen doen zeg maar. Kan iemand helpen?
Bladzijde 1 / 1
Als je zo loopt te dagdromen, dan neem ik toch aan dat je wel een oogje op iemand zou kunnen hebben.
Praat/chat met diegene en ga eens wat doen.
Zo leer je die ander kennen en kun je uitvogelen of het wat tussen jullie kan worden.
Vervolgens moet je natuurlijk de stap nemen en je gevoelens voor haar uiten, maar daar zijn we nog lang niet.
Begin alvast daar maar mee.
Sowieso is 13 een beetje vroeg om seks te hebben, dus je moet niet verwachten dat een dame zomaar met jou het bed in springt. Meestal duurt dat nog een paar jaar voordat ze het overwegen.
Praat/chat met diegene en ga eens wat doen.
Zo leer je die ander kennen en kun je uitvogelen of het wat tussen jullie kan worden.
Vervolgens moet je natuurlijk de stap nemen en je gevoelens voor haar uiten, maar daar zijn we nog lang niet.
Begin alvast daar maar mee.
Sowieso is 13 een beetje vroeg om seks te hebben, dus je moet niet verwachten dat een dame zomaar met jou het bed in springt. Meestal duurt dat nog een paar jaar voordat ze het overwegen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.