Vraag

ik heb een ongewenste dickpick gekregen

  • 23 October 2022
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey ik had dus vanochtend iemand terug gevoegd op snap ik dacht kijken wat hij te zeggen heeft. We hadden gwn t basically gesprek hgh gmj. Ik vond t al raar dat zn snapscore 250 was dus was al wel op mn hoede hij had ook geen bitmoji. Hij stuurde toen je bent mooi en toen wist ik al dat t fout was maar ja ik dacht t kan ook gen een raar joch zijn die aan t kloten is dus ik stuurde gast je hebt me nog nooit gezien stuur ff foto met snapfilter dan weet ik dat je legit bent. Achteraf had ik m gelijk moeten blokkeren maar ja.. en toen stuurde hij dus een dickpick. Ik probeer het te vergeten maar t is best lastig om zomaar te vergeten. Ik vond t vooral gwn heel vies maar idk hoe ik het moet vergeten. Heeft iemand anders dit meegemaakt of tips?


4 reacties

Badge

hi, ik heb dit ook heel vaak. ik zou diegene gewoon blokkeren en het proberen te vergeten. en ja idk hoe je dat zomaar kan vergeten ik snap dat t moeilijk is enzo maar het is echf niet jouw fout die guy is gw vies 

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Hi verveld dat het is gebeurd maar probeer er niet te veel mee te zitten want jij kon er niks aan doen het is wel belangrijk dat je de foto verwijderd en niet doorstuurt ook zal ik heb rapporten op snap en blokkeren hopelijk heb je hier iets aan 

Niet lullig bedoeld,  maar dit zat nog wel vaker gebeuren.  Ik weet ik niet waarom sommige jongens of mannen denken dat dat leuk wordt gevonden.  Gewoon blokkeren en vergeten

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik ben het met @Mimo eens het is mij ook een raadsel waarom sommigen dit doen. Maar je moet maar denken je kent diegene verder niet en dan is het makkelijker om te vergeten. En die pic zou ik idd gewoon deleten. Dat je schrok snap ik. Onbegrijpelijk dat iemand je dat stuurt maar het schijnt voor sommigen normaal te zijn.  Ik zou denken het is super prive en intiem dat ga je toch niet zomaar sturen of sowieso op de foto zetten maarja.  In elk geval ik ben een jongen en ik vind het ook niet goed dat mensen dat doen. Gelukkig de meesten niet :)

Groetjes liefs Julian X

Reageer