Ik heb een kleine penis. What to do?

  • 16 March 2018
  • 10 reacties
  • 1005 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 16 jaar en heb een piemel van 15 cm. Maar al mijn vrienden zeggen dat dat heel klein is. Ik word er mee gepest en geen enkel meisje wil me nu...
Ik weet niet wat ik nu moet doen.

Groetjes Boriend:P

10 reacties

15cm??? Dat is helemaal niet klein! 15cm is een prima lengte, en je hoeft niet ontevreden er mee te zijn. Misschien helpt het om onder de douches ofzo een keer te laten zien aan je vrienden dat hij helemaal niet zo klein is! Als dat niet helpt zou ik het er zeker met je mentor over hebben, pesten vanwege iemands lichaam is niet leuk!

Groetjes Mjolrijn:8
Wow. Ik wist niet dat dat een prima lengte was.
Heel erg bedankt!!!!!!!!!
Wow. Ik wist niet dat dat een prima lengte was.
Heel erg bedankt!!!!!!!!!

Graag gedaan hoor! Ik hoop dat je nog leuke tijden tegemoet gaat met de meisjes, of jongens, en je liefdesstaaf!
" Ik word er mee gepest"
Voor het pesten denk ik dat je naar je mentor kunt gaan.
Die kan namelijk de klas hier op aanspreken, of iets anders doen.
Later maakt het niet uit hoe groot je oenis is.
Meisjes letten daar niet op... En als ze dat wel doen zijn ze het niet waard.
15 cm is gewoon goed tho..
een gemiddelde van een nederlander in erectie is 14,8 centimeter dus je hoeft je echt niet te schamen dat hij te klein is!
Reputatie 2
Badge +2
WTF een penis van 15 cm is meer dan het gemiddelde.
Ik heb eentje van 13 cm en ik ben 13 hoop dat ie nog groeit.
Ik heb van mijn vrienden haar vader met een ochtenerectie ODOL gespot.. Hij loopt vaak naakt in huis zeker met dit warm weer.. OMG hij had eentje van 20 cm. Ik was erg geschrokken en toen zei hij exact welke lengte. En dat de meeste vrouwen zo'n grote niet waarderen om dat het pijn doet tijdens de sex. De vagina is maar 8 cm diep zei hij.

En dat die van mij ik zit in de puberteit ook wel iets langer zal worden..maar niet zo'n lange.
Je zegt dat geen een meisje je nu wil, maar er zijn even twee dingen.
1 15 cm is een prima lengte
2 als een meisje je dan niet wil dan had ze toch niet echt bij je gepast. Als je echt wil dat ze van je houdt dan zou ze het niet erg vinden als je geen grote penis hebt. Al was ie maar 4 cm.

Reageer