Vraag

Ik heb een jongen gepijpt

  • 15 December 2018
  • 8 reacties
  • 3994 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!!! Ik ben een jongen 14 jaar, en ik heb vanavond mijn vriend gepijpt en daarna (na twee uur non stop pijpen) voelden mijn lippen en mond heel raar. Het voelde heel dik achtig en werden ook dikker. Maar dat is het erge niet want ik ben bang dat ik misschien een soa ofzo iets heb, zou dat kunnen???

8 reacties

Ja, het is goed mogelijk dat je een Soa hebt gekregen. Je moet hiermee naar de huisarts denk ik.

Goodluck!
Hi Qwertyd,

ik weet niet of je zo snel na het pijpen al symptomen van een SOA kan krijgen, maar je kunt dat het beste even navragen bij de huisarts of via de “Hulp & Advies” knop op de sense site, zie

https://www.sense.info/nl/hulp-advies


Info over SOA’s en hoe je ze kunt krijgen en wat te doen als je er eentje hebt vindt je op:

https://www.sense.info/nl/soas/soorten-soas

en bijv. ook op deze:

https://mantotman.nl/nl/alles-over-mannenseks/hiv-en-soas/risicos-bij-seks/risicos-van-pijpen


Ik krijg altijd eerder last van mijn kaken als ik lang aan het pijpen ben en niet zo snel van mijn lippen, maar ja, dat zegt niks natuurlijk.

Heb je hem zonder condoom gepijpt en heb je dan ook zijn sperma geslikt of alleen zijn sperma in je mond gehad?

Kreeg je dikke lippen pas nadat je klaar was met pijpen en hoeveel later dan ongeveer of begon dat al toen je nog aan het pijpen was.

Groetjes,
M&M’s
Heyy, ik voel me gewoon goed vandaag enzo, ik pijpte hem zonder condoom en ik heb geen sperma doorgeslikt of iets want hij had ook nog niet gespoten
Hai Qwertyd,

In principe hoef je je nergens zorgen over te maken. Het is waarschijnlijker dat je lippen/mond simpelweg geïrriteerd zijn door lang, intensief gebruik. Ik kan je wel aanraden om het in de gaten te houden. Als de symptomen terugkomen of aanblijven, is het verstandig om een huisarts te bezoeken.
SOA's kunnen wel oraal worden overgedragen, maar in principe is alleen de inname van voorvocht van een jongen daarvoor niet genoeg. In voorvocht zit maar een heel klein beetje sperma.

Hou het in de gaten, en als er nog iets is hoor ik het graag :)

Edit: het is sowieso onwaarschijnlijk dat je het zo snel voelt in het geval van een soa. Soa's zijn meer ziektes die je op de langere termijn gaat opmerken, dat ontwikkeld zich niet binnen een paar uur.
Hoi iedereen! Bedankt voor jullie hulp, reacties en steun!!!
Badge
De tekst is verwijderd, is in strijd met forumregel 7
Hi Qwertyd,

geen dank en gelukkig dat je je weer beter voelt. Wsch is het gwn een beetje gekomen door zo lang aan zijn piemel te likken en zuigen, zoals @RemcoW ook al zei.
Wel jammer dat ie niet gespoten heeft. Maar ja, er komt vast nog wel een keer.

Heeft hij jou ook gepijpt en ben jij wel klaar gekomen?


@RemcoW,

dat je geen SOA kan krijgen alleen door voorvocht is volgens onderstaand artikel een misverstand. Ik wist het ook niet, maar ik las het net op internet. Zie de quote hieronder. Via de link (verderop) kun je nog uitgebreidere info lezen.

Dus ook uitkijken met voorvocht.


- begin quote

MISVERSTANDEN OVER ORALE SOA’S

Mocht je denken dat je als ontvangende partij minder risico loopt, dat is niet het geval. Als iemand een koortslip heeft, heb jij binnen de kortste keren ook blaasjes op je geslachtsdelen. Douchen voor de seks helpt niet. Dit maakt vrouwen zelfs kwetsbaarder omdat de zuurgraad van de vagina aangetast kan worden en de goede bacteriën niet meer beschermen. En nee, even lekker tandenpoetsen of gorgelen met een mondwatertje zal je ook niet helpen. Ook dat vergroot het risico op een SOA. Dit omdat de flora in je mond tijdelijk verstoord wordt en de remmers in je speeksel niet optimaal werken. En zelfs als je bij het pijpen het sperma niet doorslikt, is een SOA in het voorvocht voldoende om je narigheid te bezorgen. Helaas, voor de meeste SOA’s geldt maar één remedie: het gebruik van een condoom of bef-lapje. Van een condoom kun je makkelijk een bef-lapje maken door het open te knippen over de lange kant en uit te vouwen. Misschien niet zo spannend, maar wel zo veilig.


- einde quote

Bron:
https://testalize.me/blog/soa-krijgen-orale-seks/


Groetjes,
M&M’s

Reageer