Vraag

Ik heb een banaan in mijn bips gestopt en de condoom die er omheen zat krijg ik er niet uit

  • 28 June 2020
  • 7 reacties
  • 585 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De titel legt genoeg uit…

 

Moet ik naar de dokter gaan. Of moet ik het zelf proberen. Want ik schaam mij er echt voor.


7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik neem aan dat het nog niet zo lang geleden is gebeurt, dus kan je het er niet uit poepen?

Heyy

Ik denk dat je best idd naar de dokter gaat. 

Groetjs

Hoi

 

We zijn een halve dag verder intussen. Heb je de condoom er al uit gekregen? Zo niet, ga je zoals Kaas123 voorstelde, best naar de dokter. 

 

Probeer in de toekomst hiervoor enkel voorwerpen te gebruiken die voor dit doel ontworpen zijn. Seksspeeltjes bijvoorbeeld. Daar bezeer je jezelf niet zo snel mee, en er hoeft ook geen condoom rond die vast kan komen te zitten. 

 

Gr. Kenshin

Hallo PapiUwU :)

Is de banaan eruit?

Zoals Kenshin zegt, gebruik voortaan seksspeeltjes in plaats van een banaan of andere producten die er niet voor bedoeld zijn.

-TheMightySlayer <3

Hey ,is hij er al uit? Zoals kenshin en TheMightySlayer al vroegen.

En zo niet zou ik zoals mensen al zeiden baar de dokter gaan. En houd het volgende keer bij producten die hiervoor gemaakt zijn en niet die hier niet voor gemaakt zijn. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Badge

Jongens als ze het nig niet uitgekakt heeft dan is ze wss dood van alle poep dat in haar zit 😶

Reputatie 4
Badge +3

Jongens als ze het nig niet uitgekakt heeft dan is ze wss dood van alle poep dat in haar zit 😶

Het is van 9 maanden gelden.  Ik hoop dat het onderhand wel opgelost is.

Reageer