Beantwoord

Ik heb aan mijn beste vriendin haar vagina gelikt

  • 16 May 2019
  • 4 reacties
  • 6397 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was op de meisjes WC met mijn vriendin tot ik de vraag kreeg of ik haar vagina wou gaan likken. Ik had het nog nooit eerder geprobeert dus ik wou het wel een doen. Ik heb uiteindelijk voor 14 minuten gelikt

Is dit normaal als 14 jarige?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 May 2019, 20:36

Bekijk origineel

wat denk jij


4 reacties

Als ik eerlijk ben zou ik het niet nog een keer proberen op een openbare plek. De kans dat je gepakt is er en dat wil je echt niet hebben, Ik heb zelf ook seksueele handelingen ondernomen als 14 jarige en dat vond ik wel normaal. Maar zolang jij en de andere het leuk vonden is het normaal. Je zit nou eenmaal in de puberteit en het gebeurt wel een dat je nieuwsgierig wordt in seksueele handelingen
Badge
Je moet doen wat goed voelt! Bedenk wel dat je met orale seks ook gewoon soa's kan verspreiden dus...
Badge

Je moet gewoon doen wat jij wil en niet aan andre denken 

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi hoi

Ik en mijn bff doen het heel graag samen (allebei 14). We hebben allebei een vriendje, maar we doen het nog steeds omdat we het beter kunnen dan onze vriendjes. Het is ooit begonnen omdat ik graag wou oefenen met zoenen en dat wou zij ook, beetje op mijn aandringen. Dat hebben we toen een paar keer gedaan en ik wou steeds een beetje verder omdat ik het heel geil vond en zij gelukkig ook. Nooit spijt van gehad.

Je bent 14 dus ontdekken is belangrijk. Maar nog belangrijker: wees eerlijk tegen jezelf en je vriendin. Zorg ervoor dat je niet gekwetst wordt omdat de een meer wil dan de ander of dat jij niet meer wil of andersom.

 

X

Kim

Reageer