Skip to main content
Vraag

Ik ga over een maand ongeveer bij een vriend slapen en ik wil naakt slapen maar weet nuet of ik dit miet vragen of gewoon doen en ik wil ook dat hij zijn onderbroek uitdoet en wij samen aftrekken. hebben jullie tips?

• July 7, 2026
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ga over een maand ongeveer bij een vriend slapen maar ik wil naalt slapen maar ik weet niet of hij dit wilt of moet ik het hem niet vragen en gewoon doen en ik wil dat hij ook zijn onderbroek uittrekt en we dan samen kunnen aftrekken maar weet niet hoe. Hebben  jullie tips?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Hoi, 

Ik heb ook weleens geslapen bij een vriend en ook naakt geslapen. Ik heb toen gwn eerlijk aan hem uitgelegd dat ik naakt wil slapen en hij vond dit oke. Als ik jou was zou ik dit ook doen. Zomaar naakt gaan kan misschien ook raar zijn voor hem. Leg het gewoon eerlijk uit en doe het dan. En als je merkt dat hij zich er ontspannen bij voelt kun je vragen of hij ook naakt wil slapen, of zelfs misschien wil aftrekken. Doe dit alleen als hij er zich ook comfortabel bij voelt. 

The blue spirit
Forum|alt.badge.img

Hi ​@anoniem2228787 

Ik vind het moeilijk om voor jou te bepalen wat je het best kan doen, omdat er verschillende factoren zijn die dat kunnen beïnvloeden. Als een vriend van mij naakt zou willen slapen, dan zou ik het, het fijnste vinden als hij dat van tevoren meldt via bijvoorbeeld Whatsapp. Ik denk dat als je dat doet, dat er dan een hele grote kans is dat hij zegt dat het prima is. Ik denk dat het bij het aftrekken heel anders ligt. Ik zou zelf denk ik niet zo snel met een vriend aftrekken. Maar ik weet dat er ook heel veel mensen zijn die dat wel willen. Ik zou het hem gewoon vragen en als hij ongemakkelijk reageert, dan weet je ook meteen dat hij (nog) niet geïnteresseerd is.

Groetjes The Blue Spirit

PS hoe oud ben je?