Ik durf mn vriendin niet om seks te vragen.

  • 23 May 2021
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

Badge

Ik ben 14 jaar oud en wil graag weten hoe het is om seks te hebben. Ik heb een vriendin. Maar… ze wil niet eens zoenen dus laat staan dat. ik durf het niet aan haar te vragen. Wat moet ik doen?


7 reacties

Badge

hey,

er is niet veel anders wat je kan doen. Je kan het beste gewoon vragen of in een gesprek verwerken. Zo van “Hey hoe sta jij er eigenlijk in om seks te hebben?” of zo iets. Het is eng ik weet het, maar daarna weet je meer over je relatie en hoe jullie er in staan.

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Dalijk word ze boos ofzo. En ja… Ze wil niet eens zoenen.

Ik zou eerst maar eens gaan zoenen als ze dat wil. Kijk daarna maar verder. Ik weet niet hoe oud je vriendin is, maar wellicht is ze er gewoon nog niet aan toe of is ze er onzeker over. Probeer haar een beetje op haar gemak te stellen, wellicht helpt dat.

Je moet het in stapjes opbouwen. Als zij hier nog niet aan toe is, moet je het niet gaan pushen. Alles op z'n tijd. Als jij er druk achter gaat zetten, resulteert dat waarschijnlijk juist voor een tegengesteld effect. Seks komt echt nog wel, heb daar nou maar geen haast mee, je bent pas veertien.

Badge

Je moet het in stapjes opbouwen. Als zij hier nog niet aan toe is, moet je het niet gaan pushen. Alles op z'n tijd. Als jij er druk achter gaat zetten, resulteert dat waarschijnlijk juist voor een tegengesteld effect. Seks komt echt nog wel, heb daar nou maar geen haast mee, je bent pas veertien.

Zij is ook 14 en we hebben al bijna 4 jaar met elkaar. Dus ja… Ik vind het een beetje lang duren.

Badge

Zij is ook 14 en we hebben al bijna 4 jaar met elkaar. Dus ja… Ik vind het een beetje lang duren.

Gwoon stapjes opbouwen, eerst zoenen of een keer bij t appen ofz gwoon vragen wat ze van seks vind enz en zo door.

Zij is ook 14 en we hebben al bijna 4 jaar met elkaar. Dus ja… Ik vind het een beetje lang duren.

Dat kan zijn, maar je moet nu eenmaal haar grenzen en wensen respecteren. Als zij iets niet wil, dan gebeurt het niet, klaar. En dan moet je niet gaan pushen.

In plaats van alleen maar het probleem te belichten, zou je ook in oplossingen kunnen denken. Waarom wil zij niet zoenen? Is ze er nog niet klaar voor of is ze bang om het fout te doen? Hoe stel je haar op haar gemak als ze er alleen onzeker over is (maar het eigenlijk wel wil)? Probeer eerst hier maar eens antwoorden op te vinden.

Reageer