Vraag

Ik durf het niet te vragen...

  • 10 June 2018
  • 7 reacties
  • 433 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy! Ik ben benieuwd of bekenden() friends/broer enz) vingeren/ aftrekken. Hoe kan ik dit het beste vragen? Straks denken ze dat ik gestoord ben namelijk...

7 reacties

Heyy! Ik ben benieuwd of bekenden() friends/broer enz) vingeren/ aftrekken. Hoe kan ik dit het beste vragen? Straks denken ze dat ik gestoord ben namelijk...
Het is best wel raar om zoiets te vragen ja. Maar ga er maar van uit dat bijna iedereen waarvan zijn of haar lichaam een beetje is uitgegroeid zichzelf vingert of aftrekt.
Tekst deels verwijderd i.v.m. overtreden forumregel 9
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Gewoon niet vragen. Het is redelijk vreemd dit aan familie te vragen. Het kan misschien nog net bij goede vriendinnen, maar daarbuiten is het ook redelijk apart. Je kunt er van uitgaan dat bijna iedereen van 16+ wel eens aftrekt of zichzelf vingert.
Zoals daan al zegt

En je mag GEEN social media delen
Reputatie 3
Badge +8
Dat mag inderdaad niet, maar deze gebruiker heeft onder 18 topics deze afbeelding geplaatst. Moderatoren liggen waarschijnlijk nog te maffen.
Ik zou het gewoon niet vragen het is een beetje ongemakkelijk voor hun. En sowieso een beetje gek om het te vragen. Maar ga er maar vanuit dat het zo is want veel jongens en meisjes die ouder zijn dan 15 ofzo doen het meestal wel wekelijks.
"Straks denken ze dat ik gestoord ben namelijk..."
Nouja , je hebt al aangegeven wat hun mogelijke reactie zou kunnen zijn.
Meestal is het iets dat men niet zomaar deelt.

Reageer