Vraag

ik draag graag luiers ben ik alleen?

  • 16 September 2021
  • 23 reacties
  • 2845 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een keer online gaan rond kijken en kwam op iets waar mensen (volwassen) luiers droegen en daar ook in plasten ik was nieuwsgierig en kwam er achter dat ik dat echt heel fijn vind het liefst zou wil de hele dag in een luier lopen maar in vind het zelf heel erg raar en mijn ouders vonden laatste een en ik schaamde me dood ik weet niet of ik nauw alsnog de waarheid moet vertellen en of er meer mensen zijn die dit ook die 

btw ik ben 15 jaar


23 reacties

Nee, je bent niet de enige.
Gebruik vooral de zoekfunctie om daar meer over te lezen.

Reputatie 4
Badge +1

Beste,

Neen je bent zeker niet de enigste! Je zout bijna niet verwachten maar toch. Luiers het kan dus een 'ontspannend' gevoel geven. Bijvoorbeeld. Als je een stijve hebt en je doet een luier aan die gespannen is dan kan dit aanvoelen alsof er de hele tijd iemand tegen je middel aanstaat, maar dat zijn niet de enige gevoelen. Maar ik denk dat ik je vraag wel beantwoord heb!

Met Vriendelijke Groet

Anoniemxie XXX

Reputatie 1
Badge

Ik moet altijd een luier om maar vind het ook  wel leuk.

Nee je bent niet de enigste ik draag ook nog luiers me zusje van 8 draagt ze nog en me vriendin waar ik verkering mee heb draagt ze ook weer sinds kort. En ik schaam me er geen moment voor ik draag zelfs luiers waar me vriendinnen bij zijn en loop er gewoon bij ons door de straat in zomers. Ik ben wel blij dat me vriendinnen het weten kijken ze toch niet zo gek op tijdens cheerleading kamp in november. Maar ja ik zit ook soms ook nog wel eens in buggy en daar schaam ik me ook niet voor ik vindt het gewoon mega fijn soms nog.

Reputatie 6
Badge +7

Ik zou het afleren als ik jou was. 

Je kunt prima zonder, je hebt het niet nodig.

Als je hier een liefhebberij voor ontwikkeld kan dat later best moeilijk worden. Bijvoorbeeld om aan een vriendin uit te leggen.  Of je kunt er mee gepest worden. 

 

 

Ik moet altijd een luier om maar vind het ook  wel leuk.

Ik zou dat ook zooo graag willen, altijd heel de dag door een luier aanhebben.

 

Nee je bent niet de enigste ik draag ook nog luiers me zusje van 8 draagt ze nog en me vriendin waar ik verkering mee heb draagt ze ook weer sinds kort. En ik schaam me er geen moment voor ik draag zelfs luiers waar me vriendinnen bij zijn en loop er gewoon bij ons door de straat in zomers. Ik ben wel blij dat me vriendinnen het weten kijken ze toch niet zo gek op tijdens cheerleading kamp in november. Maar ja ik zit ook soms ook nog wel eens in buggy en daar schaam ik me ook niet voor ik vindt het gewoon mega fijn soms nog.

Hoezo draagt je vriendin het sinds een tijdje weer, omdat ze t nodig heeft of omdat ze het nodig heeft.

Me vriendin wil het dragen omdat ik ze ook nog steeds draag en ze voelt zich er net zoals mij behoorlijk fijn in

Leuk, Zou ik ook wel willen, een vriend die nog luiers draagt vrijwillig waardoor ik t ook zonder enige schaamte kan dragen.

Reputatie 1
Badge +1

Ik draag ook elke dag een luier 24 uur per dag 7 dagen moet ik een luier aan maar ik vind het niet erg hoor en het is ook een heel lekker gevoel om een luier aan te hebben

Waarom vind je t een lekker gevoel? Omdat t lekker zacht is of omdat je kan plassen wanneer je wilt zonder gevolgen en nooit moet stoppen met gamen of wat je dan ook doen om naar de wc te gaan of iets anders?

Reputatie 1
Badge

Wat vinden jullie dan het lekkerste zitten want nu haal ik af en to stiekem gewoon iets bij de kruitvat maar die zijn vrij dun en niet heel goed heeft er iemand een idee wat voor soort merk of idk typen lekkerder zit en beter werkt alvast erg bedankt ☺️ 

Welke heb je nu dan? (Stuur foto van de verpakking als dat kan. Dan weet ik mischien aan de hand van wat je nu hebt iets beters dan dat.)

Reputatie 1
Badge

Ik vind de betterdry het lekkerst zitten. Mama bestelt deze op het internet omdat ze plastiek zijn aan de buitenkant. Die hebben ze niet bij de apotheker. 
ik heb er nu eentje om en ze zijn lekker dik.

Reputatie 1
Badge


Degene die ik heb zijn van de Kruidvat. Ze zijn niet heel erg slecht maar de beste die zij bij de kruitvat hebben en ik kan niet bestellen want dan heb ik een groot probleem met mijn ouders btw ik ben best wel jaloers op iedereen die er een moet dragen maar ik kan me voorstellen dat het ook best wel kut kan zijn veel sterkte 💪

Welke vd kruidvat heb je dan. Stuur een linkje naar het product op De site van de kruidvat zodat ik kan zien wat voor jouw nodig is als upgrade.

Ikzelf heb net drynite 8-15 jaar gekocht en ga ze vanavond voor t eerst dragen. Ik ben 14 jaar en 180cm lang en heb een heupomtrek van 80cm. Hopelijk heb je er iets aan. 

Ikzelf heb deze luiers en ze passen me goed.

groetjes

mij

Reputatie 1
Badge

IK heb Tena fit man iK kan geen Foto of linkJe stuuren dat mag niet van de mods/ruls maar iK doe die Altijd dubbel want iK heb een grote blaas maar iK wil niet alleen daarvoor de luier dragen en Irene Keer 2 aan doen is onhandig btw online bestellen geen optie alfast bedankt

IK heb Tena fit man iK kan geen Foto of linkJe stuuren dat mag niet van de mods/ruls maar iK doe die Altijd dubbel want iK heb een grote blaas maar iK wil niet alleen daarvoor de luier dragen en Irene Keer 2 aan doen is onhandig btw online bestellen geen optie alfast bedankt

Ga naar de drogist. Daar kun je tena slip maxi s vaak wel vinden. https://www.tena.nl/professionals/producten/incontinentiebroekjes-met-plakstrip/tena-slip-maxi-proskin/

Deze luier neemt veel meer op. Hopelijk heb je hier iets aan.

Maar als je het graag verder over dit onderwerp wilt hebben, kun je daar dan even een apart topic voor maken. Want ik heb pas geleden al een waarschuwing gekregen voor off topic gaan.

Reputatie 1
Badge

IK heb Tena fit man iK kan geen Foto of linkJe stuuren dat mag niet van de mods/ruls maar iK doe die Altijd dubbel want iK heb een grote blaas maar iK wil niet alleen daarvoor de luier dragen en Irene Keer 2 aan doen is onhandig btw online bestellen geen optie alfast bedankt

Ga naar de drogist. Daar kun je tena slip maxi s vaak wel vinden. https://www.tena.nl/professionals/producten/incontinentiebroekjes-met-plakstrip/tena-slip-maxi-proskin/

Deze luier neemt veel meer op. Hopelijk heb je hier iets aan.

Maar als je het graag verder over dit onderwerp wilt hebben, kun je daar dan even een apart topic voor maken. Want ik heb pas geleden al een waarschuwing gekregen voor off topic gaan.

Okey ik ga een apart topic starten dan Isg 

Reputatie 1
Badge

Ik ben trouwens een topic gestart genaamd luier kink ??? Kom daar eens kijken 👀 

Ik ben trouwens een topic gestart genaamd luier kink ??? Kom daar eens kijken 👀 

heb ik gedaan

Badge

Ik ben 14 en Ik draag ook elke dag een luier 24 uur per dag 7 dagen moet ik een luier aan maar ik vind het niet erg hoor en het is ook een heel lekker gevoel om een luier aan te hebben wand dat komt omdat ik incontinent ben 

Reputatie 4
Badge +2

Ik draag voor de nacht nog luiers. Ik ben pas met 8 jaar in de nacht droog geworden met een plaswekker en veel training enzo. Maar sinds de scheiding van mijn ouders plas ik weer terug in bed.

Eerst had ik ook van die broekjes maar omdat die altijd lekten heb ik nu echte luiers van Tena. De nieuwe vriendin van mijn vader was het zat om ondanks de dure broekjes nog iedere keer het bed te moeten verschonen.

Ik heb er geen probleem meer mee dat ik ze draag en blijf ook vaak in het weekend langer in mijn luier lopen dan nodig. Ik doe hem dan pas uit wanneer ik onder de douche gestuurd wordt. Wanneer ik een luier draag moet ik toegeven dat ik hem ook gewoon gebruik en dat niet erg vind.

Mijn twee beste vriendinnen weten er van en vinden het geen probleem dat ik ze nog draag gelukkig.

Reageer