hoi ik ben 13 jaar ik denk al aan sex op 8ste (ik heb toen op dat moment sex ingetypt op youtube) ik heb geschat met een 15 jarige jongen die van amerika is en woont (ik had een youtube kanaal waarop hij een lief maar ook een beetje seksuele bericht stuurde en toen vroeg het voor te chatten op google chat) waarvan ik hem nog niet eens kende, we hadden toen de eerste dag al een beetje over sex en daarna vroeg ik hem: 'Als ik het zou vragen om een foto van je piemel te sturen, zou je dat dan doen of denk je WTF?' en toen zei hij:' ik zou het wel willen doen' en toen stuurde hij dus een foto van zijn piemel en ik had het zelfde gedaan (foto van mijn borsten en vagina gemaakt). de volgende dag zei ik dat we beter geen foto's en filmpjes konden door sturen omdat ik bang was dat mijn ouders er achter zouden komen maar nu heb ik er spijt van.. ik denk de hele tijd aan sex (ook daarvoor al) alleen ik kan maar geen echte vriend vinden die met mij een relatie wilt hebben en überhaupt sex.. wat moet ik nu doen? en doe ook al mijzelf seksen (niet door te vingeren maar door een lijmstift te gebruiken 🫣, is dat raar?)
ik begrijp je helemaal, ,maar als ik jou was zou ik gewoon wachten tot de juiste jongen en als je echt niet kan wachten zijn er altijd jongens die het wel willen, maar doe het altijd met berscherming/condooms want op die leeftijd wil je geen kinderen of soa’s. ik heb nog een ding, mastuberen met een lijmstift lijkt me niet handig, ook met bacteriën, ik hoop dat je hier iets aan heb en suc6!
Ik zou zelf geen foto’s sturen je kent die gene niet persoonlijk ze kunnen tegen je worden gebruikt dus let alsjeblieft op je zelf
ik ben een jongen 13 kdenk ook alleen maar aan seks
maar het is beter om een paar jaartjes te w8en en de lijmstift lijkt me niet echt goed probeer anders de achterkant van een haarborstel of zoiets
onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon.
Hey
ik ben 17, als jongen denk ik heel de tijd aan sex. Een ik denk dat het normaal is, zeker in onze leeftijden. Ik zou je willen helpen. We kunnen beetje chatten, een als we goed voor elkaar zijn. Kunnen we iets doen?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.