ik denk niet dat iem dit ooit heeft meegemaakt op een naaktstrand

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 729 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi deze week ben k op vakantie in Spanje op vakantie met men familie en men bf en we waren gisteren alleen omdat mijn ouders en zus naar ergens gingen zonder ons.  waar we verblijven is vrij dicht bij een naaktstrand en besloten om daar naar toe te gaan. toen we daar waren zijn we eerst wat afgelegen gaan liggen omdat het nog al spannend was na even kreeg men bf en stijve en heb ik hem hoofd gegeven en heeft hij mij gebeft. daarna waren we na wat we hadden gedaan wat zelfverzekerder geworden en zijn we tussen de mensen gaan liggen maar als we daar nog geen 10 min liggen kwam er een groepje kinderen onze leeftijd om ons af (we waren eig een beetje bang) en ze vroegen of we meer wouden doen met beachvolley (ze spraken Engels) dus we waren opgelucht en zijden ja. toen volgden we ze naar nog een paar andere kinderen (ze waren allemaal 14 a 15j) en dit was komplot afgelegen van de rest van het strand dus niemand kon ons zien en we begonnen te spelen. k was na een tijdje geil aant worden door men bf en andere jongens hun piemels die op en neer aan het gaan waren en k zag ook dat men bf hetzelfde had met de borsten van de meisjes en ik die als stuiterballen op en neer gingen( t was jongens tegen meisjes). om een gegeven moment k weeg nie meer precies hoe maar er begonnen twee mensen te neuken toen drie dan vier zo voor we t wisten was er een orgie en dan vroeg er iem of dat we mee wouden doen. k keek men bf aan en we keken allebij  zo van is goed dus we deden mee en hij heeft andere meisjes geneukt k ben in twee gaten tegelijk gepakt en zo voort. wanneer het dan gedaan was vroeg er iem om onze snaps en voegde ons toe aan een groep en zij da ze daarin afspreekt en ze  nog eens zouden willen afspreken met ons. achteraf hebben ik en men bf er allebij geen spijt van gehad en hebben we er heel erg van genoten

maar k zou toch jullie mening willen weten en of jullie al iets gelijkaardigs hebben meegemaakt.


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hey ik heb bijna hetzelfde meegemaakt ik was op het naaktstrand met mijn stiefzus en we zagen een groep van onze leeftijd ook beachvolleybal doen dus wij vroegen of we mee mochten doen ied was geil dus we hadden afgesproken degene die verliezen moesten de andere groep beffen pijpen 

mijn groep had gewonnen en we zijn allemaal gepijpt ied werd daar extra geil van dus zijn we ergens in de duinen gaan neuken we waren met 6 en er waren 2 meisjes 4 jongens  dus we deden gwn 2 trios en wisselde soms om heb 1 jongen zn nummer nog en woont heel dicht bij me dus we spreken soms nog af om te pijpen dus ik had er ook geen spijt van

Reageer