Vraag

ik denk dat mn stiefzus heeft gevingert in mn kamer

  • 29 April 2021
  • 5 reacties
  • 1021 Bekeken

Badge

hallo, mn pa en ik en mn stieffamilie waren dus op vakantie en opeens hoorde ik een tikkent geluid en hoorde haar daarna zacht kreunen (we sliepen op 1 kamer) en ze had haar knieen omhoog dus ik denk dat ze heeft gevingerd wat moet ik nu doen? (we zijn beide 13)


5 reacties

wat moet ik nu doen?

Eh, niets?

Ik denk niet echt dat het je dag beter wordt als je dit met haar bespreekt of met je ouders.
Waarschijnlijk zul je alleen een heel ongemakkelijk gesprek hebben en meer niet.
Doe er dan maar niets mee.

Reputatie 2
Badge +3

Pietje123 dit hoord bij de puberteit ik zou dit niet met haar bespreken.

Ze heeft gevingerd terwijl jullie beiden in de kamer aanwezig waren of was jij niet in de kamer?

Hoe dan ook, dat zij masturbeert is niet meer dan normaal. Ik zou daar verder niet te veel aan denken of wat dan ook, part of life. Verder levert een gesprek alleen maar een ongemakkelijke situatie op.

Reputatie 7
Badge +19

Niks, laat haar haar ding doen. Niks mis mee

Het is een beetje raar dat ze dat in bijzijn van jou doet. Als je het heel vervelend vindt/vond, kan je vragen of ze het de volgende keer privé zou willen doen. Maar ik ben het helemaal eens met MensPersoon, laat het gewoon maar lekker, het wordt er alleen maar ongemakkelijker op.

Reageer