Beantwoord

ik denk dat ik lesbi ben

  • 11 November 2019
  • 5 reacties
  • 568 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 12 en ik denk dat ik op meisjes val help!

ik denk het omdat ik een keer op scouting tijdens het slapen raakten mijn hand de hand van het meisje naast me.

en toen kreeg ik een heel warm en gelukkig gevoel.

En er is een meisje bij mij op school waar ik denk dat ik verlieft op ben ik word heel gelukkig als ik bij haar ben.

maar in groep 6 had ik ook een soort van verkering met een jongen.

en ok vaker een soort van verlieft op een jongen.

en ik denk dat ik te jong ben en dat het gewoon over gaat en dat ik hetro ben maar iets in mij zegt ook dat ik lesbi ben.

alsjeblieft help

(ps ik heb dyslexie)

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 November 2019, 21:50

Bekijk origineel

5 reacties

Met 12 jaar vliegen je hormonen alle kanten op. Je gevoel reageert op elke aanraking en elke gedachte.

Blijf rustig en probeer jezelf niet in een hokje te duwen. Een groot deel van de mensen vindt dat mensen niet hetero óf lesbisch zijn alsof het óf zwart of wit is.  Denk eerder aan grijstinten; Je kunt zomaar ergens tussenin landen. 

 

Reputatie 1
Badge +1

Je kan ook bi zijn, dat je op beide geslachten valt.

Misschien ben je biseksueel en als een tiener slaan de hormonen door die je niet in controle hebt.

Ben je jong dan is het 😎 die zou ik wel eens een goede beurt geven maar worden we ouder meer van hij of zij is leuk en we babbelen worden we dan nog ouder meestal van mens stop toch met zagen nu niet omdat onze hormonen onder controle geleerd gehouden te worden.

Badge

hoii 

ik ben ook 12 en lesbi heb ook met jongens verkering gehad  stel jezelf een paar vragen bijvoorbeeld

 

wat vond ik ervan toen ik met een jongen had 

en praat eranders over met de mensen die je echt goed vertrouwd (je ouders leerkracht/mentor  beste vrienden) 

en je hoeft het ook niet NU te weten neem gewoon je tijd om uitevogelen wat je bent 

 

PS: als mensen het niet acespteren als je bi of lesbi ben (als je ben) dan geef ik ze een klap ook al ken ik je niet die mensen geef ik een klap

Reputatie 6
Badge +2

En, je hoeft het niet perse een naam te geven. Doe ik ook niet. Ik twijfel ook wat ik ben van LHBTQIAP+ .

Noem het wat je zelf fijn vindt.

Reageer