Vraag

Ik ben verslaafd aan vingeren / masturberen

  • 5 May 2021
  • 6 reacties
  • 876 Bekeken

Badge

Hey ik ben een meisje van 12 jaar en heb het idee dat ik verslaafd ben aan vingeren/masturberen

want ik doe het elke dag en soms ga ik zelfs naar de badkamer, kleed ik me HELENMAAL uit en lig ik op de grond wijdsbeens te vingeren! ik vind het echt te gek! maar ik heb ook een keer een make-up kwast in mijn vagina gestopt en ben vervolgens op en neer gegaan.. ik vond het heel fijn maar nu vraag ik me af.. zijn er nog meer dingen om erin te stoppen?? drop in de reacties plssss!:grin:


6 reacties

Het is niet zo handig om gebruiksvoorwerpen in je vagina te stoppen. Dit i.v.m. enerzijds hygiëne en anderzijds eventuele beschadigingen die je (onbewust) toe kan brengen aan zowel de binnen- als buitenkant van je vagina. Een goed seksspeeltje (bijv. een vibrator of dildo) is dan beter. Deze kan je online ook ‘anoniem’ bestellen in de zin van dat de doos neutraal is en je rekeningafschrift ook.

Ik zou er geen dingen in stoppen die er niet voor zijn gemaakt. Ten eerste is het gewoon niet heel hygiënisch en loop je daarmee de kans op vervelende infecties. Ten tweede loop je het risico op interne wondjes door een scherp voorwerp, een splinter of frictie. En ten derde bestaat de kans dat het voorwerp er helemaal in verdwijnt en dat je hem er niet meer uit krijgt. Daarom zijn meeste sextoys zo ontworpen dat ze er niet helemaal in kunnen.

Het beste kun je dus een sextoy aanschaffen. Dit is veiliger en frisser omdat je hem niet het ene moment gebruikt voor make-up en de andere keer als dildo. Die dingen houd je het best gescheiden :sweat_smile:

 

Edit: Ik denk dan eenanoniemejongen1 en ik tegelijkertijd aan het typen waren. We zitten lekker op één lijn zie ik haha.

Edit: Ik denk dan eenanoniemejongen1 en ik tegelijkertijd aan het typen waren. We zitten lekker op één lijn zie ik haha.

Hahaha ja dat denk ook. Extra nadruk zullen we maar zeggen 😅

Reputatie 4
Badge +3

Je bent niet versaaft en stop qllen fingen er in die er voor gemaakt zijn.

Ik ben een jongen van 14 en ook ik masturbeer iedere dag wel 2x of vaker. Echt zo lekker.

Misschien kan je naar de supermarkt gaan en daar een dikke  wortel of misschien zelfs een komkommer kopen en die in je kut doen. 

Wel een plastic zakje of anders een condoom er omheen doen dan is het wel veilig denk ik. 

 

Badge

Ik ben een jongen van 15 en ik trek mijzelf elke dag af. Ik vindt het heerlijk alleen mijn moeder wordt telkens boos omdat ik een handdoek uit de badkamer gebruik om het schoon te maken en daarna op de grond leg. 

Reageer