ik ben onzeker over mijn borsten

  • 11 January 2021
  • 5 reacties
  • 327 Bekeken

Badge

ik ben onzeker over mijn borsten, omdat ze zo klein zijn. ik dacht er aan om een kleine bh te kopen om ze groter te laten lijken maar ik ben bang dat mijn ouders er achter komen.


5 reacties

Badge

Ik vind het heel naar voor je dat je ontevreden bent met je lichaam. Je kan er persoonlijk niks aan doen. Borsten groei heeft te maken met hormonen, denk ik;). Als je wilt weten hoe groot die van jou worden kan je naar vrouwelijke familie leden kijken. Jij hebt namelijk hun gene. En niet alle jongens of meisjes vinden groot mooi hoor. Als je er zelf tevreden bent dan straal je dat uit en gaan anderen dat ook eerder denken. 

 

Ik wens je heel veel succes 

Groetjes Anoniem244

maak je geen zorgen 

ik weet niet hoe oud je bent maar het kan zijn dat als je pas 12/13/14 bent dat je borsten nog moeten beginnen met groeien.

maar zorgen hoef je je sowieso niet te maken (tenzij je zelf heeeel graag grote borsten wil hebben)

voor jongens zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken (als ze serieus zijn tenminste) 

ik vind kleine borsten bij meiden juist veel aantrekkelijker als grote borsten

komt verfijnder over ofzo vind ik hahaha

dus maak je vooral geen zorgen alles komt goed en jongens vinden je toch wel aantrekkelijk hoor ;)

Borsten zijn perfect zoals ze zijn. Of ze nou groot of klein zijn. Dat maakt niets uit. Je kan er ook vrij weinig aan veranderen. Er zijn meiden met kleine borsten die zouden willen dat ze groter waren, maar er zijn ook meiden met grote borsten die zouden willen dat ze kleiner waren. Het is heel natuurlijk om te vergelijken met anderen en te twijfelen aan je lichaam, maar je moet echt onthouden dat borsten niet bepalen wie je bent (wat het aller aller aller belangrijkste is)

Reputatie 3
Badge +2

Heeyy!! zou je naar mijn topic willen kijken daar staan hele lieve reacties die ook voor jou gelden

Liefs x

Hoi, en om even te bwikzen dat @Anoniem244 gelijk heeft, ik ben een jongen en vind kleine borsten super mooi! Dus maak je geen zirgen. Zr gaan echt nog wel groeien.

Reageer