Ik ben niet gay maar ik voel me aangetrokken door een man.

  • 23 February 2019
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, mijn naam is Duncan,

Ik ben 17 jaar en ik voelde me tot dat ik 16 was nooit aangetrokken door mannen, ik leerde een paar weken na mijn 16e verjaardag een bekend persoon genaamd Elon Musk kennen. In het begin vond ik hem grappig en volgde ik hem op alle social media. Ik hield niemand anders meer in de gaten en ik stopte met omgaan met vrienden zodat ik videos over hem kon kijken. Sinds een paar maanden geleden begon ik af te trekken op foto's van Elon Musk, ik vond het zo goed dat ik dit meerdere keren per dag ging doen. Ik doe dit soms ook tijdens school/in de klas. Ik denk elke dag alleen maar aan Elon en het begint mijn leven heel erg te beinvloeden. Wanneer ik fotos van Elon zie kom ik vrijwel gelijk klaar, hierdoor moest ik al mijn Elon Musk fotos van de muur halen. Ik ben hierdoor al mijn vrienden kwijt en mijn ouders behandelen mij niet als iemand van mijn leeftijd.

Heeft iemand tips voor wat ik moet doen? Ik ben zelf de weg helemaal kwijt.

1 reactie

Hi Duncan

Je zou kunnen proberen om het evenwicht tussen Elon Musk en je sociale leven terug te vinden. Het beste lijkt me om dit geleidelijk aan te doen. Je kan nog steeds interesse tonen in Elon Musk, maar alleen op een manier die de rest van je leven niet monopoliseert.

Je kan vaste momenten in de dag inlassen die je aan Elon Musk besteedt. Je kiest enkele momenten uit, bv. 's ochtends, 's middags, na school en 's avonds. Op die momenten leg je je even toe op je idool. Buiten die momenten doe je je best om je op andere dingen te richten.

Denk je dat zo'n planning zou lukken? Zou je, als je voldoende tijd wijdt aan Elon Musk, de rest van je tijd kunnen gebruiken om je te concentreren op school en vrienden?

Je vertelt dat je ouders je niet behandelen als iemand van je leeftijd. Mag ik vragen wat je daar precies mee bedoelt? Denk je dat er een link is tussen hun gedrag en jouw interesse in Elon Musk?

Het kan volgens mij best dat je je aangetrokken voelt tot iemand, ook al val je in het algemeen niet op het geslacht van die persoon. Wie weet heeft Elon Musk iets qua karakter of iets dergelijks dat jij helemaal geweldig vindt.

Groetjes
Kenshin

Reageer