Skip to main content

Hey ik ben een meisje van 14 jaar en ik vroeg me af of er jongens zijn die al sex willen op hun 14e? (Deel van de de tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm regel 4, 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.) En ik vroeg me af of iemand nog tips heeft voor plaatsen voor sex?

Ja ik ben een jongen van 14 ik snap je helemaal groetjes 

tekst aangepast door de kindertelefoon

Gwn je ding doen

uhm ik zou wachten met seks en niet online afspreken

Hey ik ben een meisje van 14 jaar en ik vroeg me af of er jongens zijn die al sex willen op hun 14e? (Deel van de de tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm regel 4, 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.) En ik vroeg me af of iemand nog tips heeft voor plaatsen voor sex?

Ik was 12 toen ik voor het eerst seks had, En ben een jongen en veel mensen willen op jongen leeftijd seks is normaal alleen gemiddelde leeftijd is 14-16 jaar, En plaatsen voor seks ik heb het wel eens in de sauna, In bed, Op de bank als je alleen thuis bent, In de achtertuin & in het zwembad kleedhokje gehad.

Kijk uit waar je plaatst je kan zomaar een oude man spreken zonder het door te. Hebben heb ik op snap meegemaakt 

Hoi Lisa,

Ik ben een jongen van 14 jaar, dus ik kan er wel wat over vertellen. Ik denk dat er veel 14 jarige jongens zijn die wel seks willen. Ik denk  dat jongens dat minstens even interessant vinden dan meiden. Ik ben 14 jaar, en ik heb ook soms zit in seks.

De beste plaats voor seks is natuurlijk thuis in je slaapkamer, maar dat kan niet altijd, bijvoorbeeld als altijd een van je ouders thuis is. Dus een andere goede plek voor seks is een ver afgelegen bosgebied, waar van je weet dat er bijna nooit iemand komt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt groetjes Jan

Hoi lisa

Ik ben een jongen en wil ook sex

Xx

Tekst is aangepast door de kindertelefoon

Lieve gebruikers,

Let op, het plaatsen van persoonsgegevens of social media accounts is niet toegestaan op het forum.
Deze reacties worden aangepast of verwijderd!

Groetjes,

Fem, De Kindertelefoon

hey ik ben 15 en heb ook gewoon veel zin in seks hoor :)

Reageer