Vraag

ik ben homo

  • 10 April 2021
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

ik ben 14 jaar en homo maar mijn ouders geloven het niet. ik heb het al eens eerder geprobeerd te vertellen toen was ik 13 maar ze geloven me gwn niet wat nu?


5 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Je moet het gwn zeggen en als ze je niet geloven gwn daarna nog eens zeggen en na een tijdje moeten ze je wel geloven

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

 

Dat lijkt me echt vervelend als ze je niet willen geloven…

Misschien is het een idee om een brief/bericht naar ze te schrijven. Je kan er dan inzetten dat je homo bent, sinds wanneer (dat hoeft niet) en vooral dat je het enorm lastig vind dat ze je niet geloven. Ze zouden het net knap moeten vinden dat je op die leeftijd al weet op wat je valt. Erover praten met hen of iets naar hen schrijven is de boodschap. Als het nog niet werkt of wilt niet schrijven kan je altijd een chatten met de kindertelefoon hè :) ze zullen je met veel plezier helpen!


veel suc6!

grts Lisa

goed idee dank jullie wel voor de tips!

 

Reputatie 6
Badge +12

👍 

Reputatie 6
Badge +7

Als jij zegt dat het regent en je ouders geloven je niet, maakt het niet uit wie er gelijk heeft… ze moeten gewoon uit het raam kijken. 

Je hoeft niet door te drammen; als iemand iets niet wil geloven, geef hem/haar dan de ruimte om er zelf achter te komen. 

Wat maakt het jou uit of je vandaag gelijk krijgt? 
Als jij met leuke jongens thuiskomt zullen ze het echt wel een keer accepteren.

 

Reageer