Beantwoord

ik ben gwn jaloers

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste mensen. Ik ben een jongen en ben ontzetend jaloers op andere jongens met blond haar. Zelf ben ik brunette. En dan zie ik due jongens en denk ik ben gewoon zo lelijk. Het is niet dat ik mensen met bruin haar lelijk vind. Nee bij somige is het zo mooi. Maar ik wil gwn blond zijn): . Vaak lees ik moet je gwn afwijzen enzo. Maar ik kreeg steeds die gevoelens terug. En dat ging me tever drm schrijf ik dit. Altijd als ik in de spiegel kijk denk ik 😯 was ik netzo als die andere. Ik word er gewoon ziek van.

Oja ik plaats het bij seks omdat er dan sneler gereageerd word haha
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 August 2019, 00:37

Bekijk origineel

4 reacties

Ooit nagedacht om het te laten verfen.
Nouja ik durf hwt niet tezeggen . En soms denk ik heb ik hier voor gekozen om brunette tezijn?
Wat is je seksualiteit? Misschien komt het omdat je jongens met blonde haren aantrekkelijk vindt.

Ikzelf heb het precies andersom, ik heb blonde haren maar vind bruine haren veel aantrekkelijker. Ik denk dat ik bi ben maar ben er nog niet echt uit.
Voel je niet lelijk hoor. Iedereen is mooi op zn eigen manier en jij dus ook.
Das een goeie ja. Omruilen van haar? XD maar ja ik denk niet dat ik bi ben want eerst had ik zovan NEE IK BEN NIET HOMO dacht ik steeeds over mezelf maar dat is nu weer over!

Reageer