Skip to main content

Ik ben gepijpt

• November 5, 2025
  • 12 reacties
  • 1144 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een vriendinnetje die een jaar ouder is dan ik, zij is nu 15. Zij had al meer ervaring met seks en vroeg of het een keer wilde proberen eigenlijk was ik daar niet aan toe maar ik dacht als ik nee zeg is denkt ze misschien anders over me en vind ze me stom ofzo. Daarom zei ik dus ja.

Het begon met een beetje zoenen, wat we al eerder hadden gedaan alleen toen maakte ze ineens mijn gulp open en pakte mn lul (door mn onderbroek heen) vast. Die ging van stijf naar keihard. Ze kleedde zich helemaal uit en dat deed ik toen ook. Daarna ging ze me aftrekken. Dat was een fijn gevoel! Ik legde mijn hand toen op haar borst. Toen heeft ze me gepijpt, ik schrok er heel erg van maar uiteindelijk was het wel fijn! 

*tekst aangepast door de KT i.v.m. forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum*

12 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

Leuk toch!  En nu moet jij natuurlijk iets terug doen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

Oké..? Wilde je het gewoon delen? Ik zie geen vragen ofzo. Het is natuurlijk prima om ervaringen te delen hoor!

xxx Yusa 

• November 5, 2025

en ​@Blbb12 was het lekker en heb je genoten? Weet dat je nooit Ja hoeft te zeggen. Seks kan heel fijn zijn maar dan moet je het wel willen.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 5, 2025

Ok. Als je het fijn vond is het goed. Je moet geen dingen tegen je wil doen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 5, 2025

en ​@Blbb12 was het lekker en heb je genoten? Weet dat je nooit Ja hoeft te zeggen. Seks kan heel fijn zijn maar dan moet je het wel willen.

ja eigenlijk wel maar ik was wel geschokt 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 5, 2025

Leuk toch!  En nu moet jij natuurlijk iets terug doen.

Ja dat weet, maar wat?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

Misschien iets bij haar doen? 😉

xxx Yusa 

• November 5, 2025

Je was er nog niet aan toe. Maar uit "angst" haar te verliezen Ben je er in meegegaan.  Onder hele lichte druk eigenlijk.  Achteraf vond je het geweldig.   

Zorg vanaf nu dat je altijd condooms bij je hebt.  Want je laat je enigszins makkelijk overrompelen, overhalen.  Onveilige seks is onverstandig, maar gebeurt in deze situaties erg snel. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 6, 2025

Hebben jullie nog tips wat ik bij haar kan doen?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

Hoi, misschien kan je haar vingeren of beffen? Maar alleen als je er zelf klaar voor bent. Deze site staat ook vol dingen wat je kan doen!

xxx Yusa 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 6, 2025

Bedankt!

Forum|alt.badge.img+4

Wilde je dit gewoon delen? Wat is de vraag hierachter? Het klinkt in elk geval heel lekker. ik ben zelf nog nooit gepijpt, maar het lijkt me wel lekker