Ik ben gay en ik haat mijzelf daarvoor

  • 22 June 2020
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey! ben ik ook 1 keer met een vraag. Ik ben 13 trouwens.

Ik ben gay denk ik en ik wil niet gay zijn maar ik vind gwn alles aan een jongen leuk, ik vind alle jongens uit mijn klas echt mooi en ik fantaseer de hele tijd over hun.

 

Ik moet het eigelijk accepteren maar ik kan het gewoon niet. Ik wil later gewoon een vrouw en kinderen :/

Geef mij alsjeblieft iets van advies!


3 reacties

Je kunt natuurlijk ook bi zijn hè, maar prop jezelf niet meteen in een hokje. Laar alle opties gewoon open. Twee mannen kunnen tegenwoordig ook gewoon een kind hebben hoor. En probeer het perfecte gezinnetjes beeld;  man, vrouw, kinderen gewoon uit je hoofd te zetten. Als jij verliefd wordt op een jongen, lekker doen joh. Kijk dan maar of je daar een toekomst in ziet. Laat het gewoon allemaal lekker gebeuren, en kijk maar waar het schip strandt.

 

Ennn, het feit dat je fantaseert over jongens hoeft niet per se te beteken dat je gay bent. Het kan ook gewoon interesse/nieuwsgierigheid naar hetzelfde geslacht zijn, wat helemaal niet zo gek is in de puberteit.

Reputatie 3
Badge +2

Hey!

Ik ben zelf lesbisch en ik snap zeker je gevoel. Ik wou het eerst ook niet zijn, maar nu ben ik juist blij dat ik het ben. 

Wat xLisa zei is zeker waar, probeer jezelf niet gelijk in een hokje te stoppen, er kan nog heel veel gebeuren in de loop der tijd. 

Hoe lang denk je nu al dat je gay bent?

Heyy

Ik snap wel dat het ff kut is hoor. Het is aanpassen natuurlijk. Verandering is altijd aanpassen, en zeker als het iets is dat je leven compleet veranderd.

Kinderen hebben is trouwens ook geen probleem( als je openstaat voor adoptie tenminste). Er zijn veel homokoppels die een kindje adopteren,  mooi gebaar toch?

Ik denk dat je inderdaad moet accepteren dat je homo bent, anders ga je een heel moeilijk leven tegemoet denk ik.

Groetjs

 

Reageer