Skip to main content

Ik Ben gay. Altans, dat weet ik niet 100 % zeker.

• October 28, 2025
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal. Ik ga nu iets met jullie delen. ( en ik ben eindelijk weer actief op het forum. ) 

Ik wil dus iets met jullie delen, Ik ben Gay. Altans, dat weet ik niet 100% zeker. Ik zit nog te twijfelen. Dus ik wou dit met jullie delen. 

Nog een fijne dag. 

Groetjes van Kay. 

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 28, 2025

Leuk voor je!  Gays zijn heel vaak heel leuke mensen.  Als je twijfelt ben je toch al zeker een stukje gay, het is helemaal niet zo belangrijk om in een hokje te zitten.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 28, 2025

Niks mis mee, zoals ​@Diana ookal zegt. Helemaal prima :)

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 28, 2025

Als jij je daar fijn bij voelt is dat gewoon goed het is tenslotte jou leven dus daar kan niemand iets van vinden 

• October 28, 2025

Ik ben 100% gay, ik heb geen enkele twijfel. Mijn ouders weten dit. Ik verberg het niet, maar ik  loop er ook niet mee te koop.  Wanneer iemand er naar vraagt, dan geef ik eerlijk antwoord.

Ik doe niet aan een "coming out". Waarom moet ik iedereen vertellen dat ik op jongens val. Maar mijn buurjongen hoeft niemand te vertellen dat hij op meisjes valt. 🤷 

Genoeg over mij, haha Jij bent wie jij bent. Gay, bi of iets anders. Dat zul je vanzelf gaan ontdekken. Maar wat voegt een etiket toe... Voor mij ben jij een mens, een persoonlijkheid. Met een naam. (een mooie naam trouwens)

Veel geluk, plezier & gezondheid.

Volg je hart & gevoel.

Big hug!

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

ik ben zelf lesby. Ik twijfelde aan het begin dus ook, ik voelde mij heel snel verliefd worden op mensen. ik ben er alleen achter gekomen dat, dat gewoon autisme is die gewoon niks van gevoelens snapt. 

als je je trouwens afvraagt waarom ik lesby zeg in plaats van lesbienne of lesbisch. ik ben geen meisje, en ik vind lesbisch echt klinken van meisje op meisje. ik ben een mens met een meisjes geslacht en ik val op meisjes en daarom voelt lesbisch gewoon net niet prettig aan bij mij

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 4, 2025

Ik ben 100% gay, ik heb geen enkele twijfel. Mijn ouders weten dit. Ik verberg het niet, maar ik  loop er ook niet mee te koop.  Wanneer iemand er naar vraagt, dan geef ik eerlijk antwoord.

Ik doe niet aan een "coming out". Waarom moet ik iedereen vertellen dat ik op jongens val. Maar mijn buurjongen hoeft niemand te vertellen dat hij op meisjes valt. 🤷 

Genoeg over mij, haha Jij bent wie jij bent. Gay, bi of iets anders. Dat zul je vanzelf gaan ontdekken. Maar wat voegt een etiket toe... Voor mij ben jij een mens, een persoonlijkheid. Met een naam. (een mooie naam trouwens)

Veel geluk, plezier & gezondheid.

Volg je hart & gevoel.

Big hug!

Dank je voor je bericht ​@GijsD . En dank je dat ik voor jou een mens ben. Dank je voor je reactie. 

En ook bedankt naar alle anderen die op dit topic hebben gereageerd. 

Dank jullie voor jullie steun. Waarder ik echt. 

Nogmaals Dank. 

Fijne dag.