Vraag

Ik ben de laatste tijd heel vaak verliefd.

  • 12 July 2020
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Badge

Hallo allemaal!

Zoals jullie aan mij naam kunnen vernemen val ik op jongens, de laatste tijd ben ik heel vaak verliefd. Ik weet niet of ik de enigste ben maar ik zou dan graag die knappe jongens naakt zien. De laatste tijd ben ik heel nieuwsgierig achter leeftijdsgenoten naakt te zien. Ik vind dit maar raar om te vragen aan een jongen of ik zijn ding mag zien en ik vind dit ook erg ongepast. Je kan natuurlijk eens zwemmen met hem of eventueel eens kamperen enzo verder… 

Ben ik de enigste, zo nee hebben jullie tips om een leeftijdsgenoot naakt te zien? (dit is niet seksueel bedoeld… )


6 reacties

Heyy

Ik denk niet dat je echt verliefd bent. Lijkt me eerder gwn nieuwsgierig zijn. Is gwn willen vergelijken met mensen, wat heel normaal is hoor! Ook jongens die hetero zijn doen het. 

Hoe je mensen naakt kunt zien weet ik weer niet. Heb geen ervaring met dat soort dingen, sorry.

Groetjs

Badge

Hey,

Dat verliefd zijn en iemand naakt zien zijn 2 aparte dingen btw, was misschien niet helemaal duidelijk! Mijn excuses!

Maar het is wel zo als ik echt op iemand verliefd ben dan zou ik die graag naakt zien wat normaal is volgens mij.

dankje voor je berichtje!

 

Badge +3

Hey als je zoiets vraagt,  niet zeggen dat je gay bent 😂

Hoi

 

‘t Is prima normaal om verliefd te worden :slight_smile:  En al zeker rond deze leeftijd. Je hormonen gaan hun gang, waardoor je een crush kan krijgen van de ene op de andere. 

 

Dat je iemand die je leuk vindt graag wat intiemer zou leren kennen, is ook normaal. Echter is het verstandig om diegene eerst wat beter te leren kennen, voordat jullie overgaan tot het elkaar naakt zien. Vraag je namelijk meteen naar het naakt zien van elkaar, zou het weleens kunnen gebeuren dat deze persoon geneigd is een stapje terug te doen, of dat ‘ie verlegen wordt.  

 

Ook als je verliefdheid achterwegen laat, zou het kunnen dat je verlangt naar het zien van naakte leeftijdsgenoten. Da’s dan zoals Kaas123 zei, eerder nieuwsgierigheid. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik zal er uit leren :))

Badge

Hey als je zoiets vraagt,  niet zeggen dat je gay bent 😂

Ahaha okee

Reageer