Skip to main content

ik ben bi (denk ik’) en mijn moeder heeft mij betrapt

• October 12, 2025
  • 6 reacties
  • 714 Bekeken

Frankie
Forum|alt.badge.img

Ik dacht altijd dat ik hetero was maar ik hou van een penis maar niet echt hard van mannen vooral van penissen.

Dus ik was samen met een vriend van mij de liefde aan het bedrijven en hij zat in mij en opeens komt mijn moeder de kamer binnen en ze ziet alles. Ik weet niet wat ik moet doen alles is heel ongemakkelijk.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 13, 2025

En ja het lijkt me dat het  heel ongemakkelijk is dat ze jou betrapte met die jongen Jullie zijn toch best heel open met elkaar ? Ik las dat jullie thuis naakt lopen en in de zomer naar een naaktcamping en strand gaan En je deel met jou mama een slaapkamer Wat heeft mama gezegd of gedaan doe ze jou en je vriend zo zag ? 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 13, 2025

@MaanMannetje ts en zijn ma hebben elkaar al bevredigd, ik kan me niet voorstellen dat ze dan geschokt is als ze haar zoon bezig ziet met een andere jongen.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 13, 2025

Het is weer een aandachtsverhaal vrees ik -           

Ik denk erover om het Kindertelefoonforum daarom te verlaten, de helft van de seks topics is nep

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 13, 2025

Wellicht kan het helpen om eerlijk tegen haar te zijn en te zeggen wat er gebeurde. Misschien is het moeilijk, maar zo’n gesprek kan je helpen om duidelijkheid te krijgen. Als je het lastig vindt om dit alleen aan te pakken, kan het ook helpen om met een andere volwassene of een vertrouwenspersoon te praten.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 14, 2025

Oke eerst: is die vriend biseksueel of homo? Want als jij denkt dat je hetro bent.. dan "doe" je het niet met iemand. 

En idd, wat moet dat ongemakkelijk zijn geweest!

Je moet de volgende keer iets aan je deur hangen van "kom niet binnen" of op slot doen als dat kan, als jullie er allebei mee instemmen.

Je moet zeker een gesprek houden. Dat maakt het minder ongemakkelijk.

Maar, zoals ik lees in je andere topics, heb je hier toch open over? Dan vind je ma het vast goed.

Als dit nep is, ik heb mijn tijd zeker verspild dan ;-;

• Net nieuw
  • December 6, 2025

-Onnodige quote verwijderd-

“Want als jij denkt dat je hetro bent.. dan "doe" je het niet met iemand.”

Oh my days Glory! Ik had het niet beter kunnen verwoorden ♡♡♡♡!!! Deze poezie is echt LIT! Je verdiend echt een nobelprize voor dit FIRE filosofie stukje!! ♡♡♡♡ Het gaat je goed!