Skip to main content

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 14 en ik heb al best lang een vriendje. Laatst hadden we droogseks gehad. We hadden allebei onze ondergoed aan ( hij een onderbroek en ik ook ) . Hij zat en ik ging op hem zitten en tegen zijn geslachtsdeel aanwrijven met mijn vagina. We deden het niet zo superlang dus hij was niet klaargekomen en ik ook niet. Zijn onderbroek en die van mij waren allebei wel een beetje vochtig. Ik had een week geleden ongesteld moeten worden maar nog steeds ben ik het niet. Ik heb superveel stress en nu ben ik dus ook heel erg bang dat ik misschien zwanger ben. Kan je eigenlijk op deze manier zwanger worden want ik ben heel erg bang. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Xx anoniem_meisje.xx

Je zou zwanger kunnen zijn als hij voorvocht (sorry ik weet even de naam niet.) Of klaar ge komen was . Maar het lijkt er op van niet dus ik denk van niet. Als je het zeker wil weeten doe en zwangerschap test . Die kan je koopen bij en drogist.  Verder je kan en week later ongesteld woorden. Dat is heel normaal.  En als je nog geen 2jaar ongesteld bent  kanje ook een maand overslaan.dus maak je geen zorgen.

Heyy

Volgens mij is de kans dat je op zo'n manier zwanger bent geraakt er niet nee. De kans dat het kleine beetje vocht levend door zijn onderbroek en jouw onderbroek in je vagina terecht is gekomen lijkt mij echt heel erg klein.

Droogneuken

Droogneuken is   neuken  met je kleren aan. Je wrijft dan met je geslachtsdelen tegen het kruis van de ander, maar wel met je kleren ertussen. Van droogneuken met kleren aan kun je niet zwanger worden of een soa krijgen.

Sommige mensen bedoelen met 'droogneuken' dat je naakt je geslachtsdelen tegen elkaar aanwrijft. Daar kun je wel een soa van krijgen. En als er sperma of voorvocht in de vagina terechtkomt, kan je als meisje ook zwanger worden.

Bron > https://sense.info/nl/seks-abc/d/droogneuken

Als je je echt heel erg zorgen maakt kan je altijd voor de zekerheid een zwangerschapstest kopen bij de drogist om te checken of je zwanger bent of niet.:slight_smile:

Dat je een week te laat ongesteld bent is op zich niet gek.. Bij veel meisjes is de ongesteldheid de eerste jaren namelijk erg onregelmatig en zit er de ene keer meer tijd tussen dan de andere keer. Dat is dus vrij normaal en daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Groetjes van mij!

Ik ben op mijn 12de ongesteld geworden volgensmij of op mijn 11de en ik was altijd regelmatig dus daarom vind ik dit heel eng

Hey Anoniem_meisje.xx,

Zoals al gezegd was is de kans dat je zwanger bent echt extreem klein. Jullie hadden allebei ondergoed aan.

Je kan een zwangerschapstest doen als je je echt zorgen maakt, dit kan vanaf het moment dat je een dag over tijd bent. Maar ik vermoed niet dat dat de oorzaak is voor dat je overtijd bent.

Er zijn veel oorzaken die ervoor zorgen dat je te laat ongesteld bent. Hormonale schommelingen en zwangerschap kunnen, maar er zijn er nog veel meer. Ik noem er hieronder nog een paar op:

• Stress: Dit is een van de belangrijkste redenen voor een late of overgeslagen menstruatie. Neem de tijd om je te ontspannen, regelmatig te bewegen of zelfs wat ademhalingsoefeningen te doen om je stress onder controle te houden.
  • Plotseling gewichtsverlies: Dit kan je menstruatie doen stoppen, omdat een ernstige caloriebeperking of eetstoornissen de productie kunnen stopzetten van de hormonen die je nodig hebt voor ovulatie.
  • Extreem overmatige lichaamsbeweging: Te veel lichaamsbeweging en intense fysieke activiteit kan een hormonale onbalans veroorzaken.
  • Medische langetermijnaandoeningen: Sommige aandoeningen zoals hartziekte en diabetes kunnen een gemiste of onregelmatige menstruatie veroorzaken. 
  • Overgewicht of obesitas: Overgewicht of gewichtstoename kan ervoor zorgen dat je lichaam te veel oestrogeen produceert. Dit kan je menstruatiecyclus beïnvloeden. 
  • Voorbehoedsmiddelen: Sommige soorten voorbehoedsmiddelen, zoals de oestrogeenvrije pil, de prikpil of het spiraaltje, kunnen ervoor zorgen dat je menstruatie volledig stopt.
  • (bron)

Op de site staan nog wat oorzaken en meer informatie die nuttig kan zijn.

Als je een zwangerschapstest hebt gedaan en hij negatief is, maar je je nog steeds zorgen maakt kan je het met iemand bespreken of een afspraak maken met je huisarts. Die kan je ook verder helpen.

Succes!

Groetjes,

Paardebloem

Reageer