Ik ben 16 en praat met een jongen van 18 die al seks wil, hij wilt wel wachten maar ben bang iets fout te doen

  • 6 April 2021
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een superleuke lieve jongen ontmoet die aangeeft dat hij al klaar is om ontmaagd te worden (hij is 18) Hij en ik praten nog niet zo lang en geeft ook aan dat hij echt wil wachten tot ik er klaar voor ben, maar eigenlijk ben ik gewoon bang iets fout te doen.


4 reacties

Wat leuk dat jullie een relatie hebben en goed dat hij zich in jou verplaatst door geduld te hebben.

In welke zin ben je bang om iets fout te doen? Ben je bang dat je niet goed bent in bed? Ben je bang dat hij uiteindelijk een ander zoekt omdat hij toch niet op jou wil wachten? Of lees ik je topic verkeerd?

Als jij er klaar voor bent, zou ik dat aan hem aangeven en als je dat nog niet bent dan wacht je nog even en leren jullie elkaar eerst beter kennen o.i.d.

Reputatie 4
Badge +3

Je hoeft niet dang te zij dat je iets fout doet , hij zal het niet erg vinen,. Hij vind het mecin just sattig. Maar zeg tegen hem dat je bang dent dat je iets fout doet. wil je wel seks hebben met hem?of den je er nog niet klaar voor?

Wat leuk dat jullie een relatie hebben en goed dat hij zich in jou verplaatst door geduld te hebben.

In welke zin ben je bang om iets fout te doen? Ben je bang dat je niet goed bent in bed? Ben je bang dat hij uiteindelijk een ander zoekt omdat hij toch niet op jou wil wachten? Of lees ik je topic verkeerd?

Als jij er klaar voor bent, zou ik dat aan hem aangeven en als je dat nog niet bent dan wacht je nog even en leren jullie elkaar eerst beter kennen o.i.d.

Nee je hebt in beide wel gelijk, zowel in bed als in het wachten

 

Ik zou niet bang zijn om nog een tijdje wachten als jij je daar prettig bij voelt. Als hij weggaat omdat het hem te lang duurt, is dat het teken dat hij gewoon een lul is die het alleen voor de seks deed. Dus als hij het om deze reden uit zo maken, moet je daar alleen maar blij om zijn. 

Iedereen vind de eerste keer spannend. Ik wist ook echt amper wat ik deed. Maar aan de andere kant is dat ook best wel leuk. Je gaat met z'n tweeën allemaal nieuwe dingen ontdekken. Vooral als je beide nog maagd bent. Je bent gewoon constant aan het leren; wat vind ik fijn, wat vind hij fijn, enz. Ik zou eigenlijk niet weten wat je fout zou kunnen doen… Jij wel? Waar ben je precies bang voor?

De eerste keer hoeft ook echt niet perfect te zijn (en dat zal het ook niet zijn). Je kunt niet meteen goed in iets zijn wat je nog nooit gedaan hebt toch? En dat zal hij ook echt niet van jou verwachten. En hij vindt het natuurlijk ook gewoon spannend he. 

Als je denk dat je er klaar voor bent, laat deze ‘angst’ of zenuwen dan geen al te grote rol spelen in je besluit. Deze gaan namelijk niet zomaar weg. Je moet gewoon zorgen dat je eerste keer gewoon heel gemoedelijk en relaxed is met een persoon die je vertrouwd en die het niks uit zou maken als het niet meteen super smooth gaat.

Reageer